Postul intermitent ținut de Oana Roman. Ce trebuie să faci ca să slăbești ca ea. DOVEZI ȘTIINȚIFICE

Oana Roman, foto Instagram
Descriere foto: Oana Roman, foto Instagram

Oana Roman a declarat în numeroase rânduri că a slăbit datorită a trei lucruri: a făcut proceduri de remodelare corporală, ține post intermitent și bea un ceai de slăbit. Astăzi vă explicăm ce înseamnă postul intermitent cu pauză de 16 ore, așa cum face ea. 

Postul intermitent este o tendință de sănătate. Cei devotați lui, printre care se numără și Oana Roman, care a slăbit peste 20 de kilograme cu el, susțin că poate provoca pierderea în greutate, poate îmbunătăți sănătatea metabolică și poate chiar extinde durata de viață.

Salata care o ajută pe Oana Roman să se mențină în formă. Vedeta le-a dezvăluit fanilor rețeta

Sunt mai multe moduri de a ține post intermitent și fiecare metodă poate fi eficientă, dar a afla care dintre ele funcționează cel mai bine depinde de individ.

Dar, înainte de a începe un post intermitent sau de a decide cât de des să postim, ar trebui să discutați cu un profesionist din domeniul sănătății, pentru că dacă avem anumite deficiențe de vitamine au anumite afecțiuni, este posibil să ne fie contraindicat să ținem această dietă., potrivit DC Medical.

Tipurile de post intermitent

Cu ce problemă se confruntă Oana Roman de când a slăbit. Vedeta își dorește să ajungă pe mâna medicilor chirurgi : "Nu mânânc nimic"


Practic, acesta este de 6 tipuri, în funcție de orele dintre mese: 

1. Metoda 16/8 – care implică postul zilnic timp de aproximativ 16 ore și restrângerea ferestrei zilnice de mâncare la aproximativ 8 ore. Este varianta pe care o ține Oana Roman și despre care vom vorbi pe larg mai jos. 

2. Dieta 5:2 - presupune consumul a ceea ce consumați în mod obișnuit 5 zile din săptămână și restricționarea aportului de calorii la 500-600 timp de 2 zile din săptămână.

3. Eat Stop Eat - implică un post de 24 de ore o dată sau de două ori pe săptămână. 

4. Post alternativ de zi - postim o zi, a doua mâncăm și tot așa. Există mai multe versiuni diferite ale acestei metode. Unele dintre ele permit aproximativ 500 de calorii în zilele de post.

5. Dieta războinicului - presupune consumul de cantități mici de fructe și legume crude în timpul zilei și consumul unei mese uriașe noaptea. Practic, postim toată ziua și sărbătorim noaptea într-o fereastră de 4 ore.

6. Renunțarea spontană la o masă – pentru care nu trebuie să urmați un plan structurat de post intermitent pentru a profita de unele dintre beneficiile sale. Pur și simplu omiteți din când în când mesele, cum ar fi atunci când nu vă este foame sau sunteți prea ocupat pentru a găti și a mânca.


Citește pe DC Medical cum arată dieta urmată de Oana Roman și ce beneficii are pentru sănătate.

Autorul articolului: Spectacola | Dată: 26 iul, 09:33 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play