Trucuri pentru a te menține hidratat în zilele caniculare. Cori Grămescu: „Integrez în dieta mea alimente integrale, bogate în apă”

Cori Grămescu, foto Facebook
Descriere foto: Cori Grămescu, foto Facebook

Cori Grămescu, Life Coach și Nutriționist, a explicat cât de importantă este hidratarea pentru sănătate, dar și care sunt trucurile pe care ea le folosește pentru a se menține hidratată pe tot parcursul zilei. 

”Hidratarea corectă este esențială pentru buna funcționare a organismului nostru și ne ajută să avem o digestie bună, un sistem imunitar puternic și o funcționare corectă a sistemului circulator. În sezonul cald, organismul simte nevoia unui consum mai mare de apă și, de aceea, sunt foarte atentă să mă hidratez corect. O să vă mărturisesc câteva trucuri prin care reușesc să îmi mențîn corpul hidratat și să mă bucur de o alimentație echilibrată, care îmi da energia necesară pentru a face față unei zile agitate.

Cori Grămescu, secretul unei mese de lux cu bani puțini. Cum poți mânca gourmet și sănătos cu doar câțiva lei pe zi

Primul pas este să beau mai multa apă decât de obicei, dar un truc foarte bun pentru a-mi menține organismul în parametri optimi de funcționare este să integrez în alimentația mea alimente integrale, bogate în apă. Acestea au o densitate mare de nutrienți și conțîn puține calorii. 

În plus, ele asigură un context nutrițional benefic pentru sănătatea noastră. Încerc, ori de câte ori pot, să mănânc atât la mesele principale, cât și la gustările de peste zi, preparate simple cu ingrediente naturale, fie gătite în casa , fie cumpărate. Cred că e util să ne adaptăm alegerile alimentare nu doar regulilor nutriției sănătoase, ci și programului nostru din ziua respectivă, pentru a ne menține o stare generală de echilibru. 

Cum ne potolim pofta de dulce. Cori Grămescu, 3 pași simpli pentru un stil de viață sănătos

Din fericire, eu având un program destul de activ, găsesc foarte multe variante de preparate sănătoase, gustoase și ușor de mâncat în magazinele alimentare, de la iaurturi la salate și mâncare gătită deja preparată. 

Necesarul de apă din corpul nostru este asigurat la un aport de 40-44 ml de apă/kilogram corp. Eu reușesc să mi-l asigur din apă, sucuri naturale de legume și fructe, supe și alimente bogate în apă, precum: castraveții, salata iceberg, țelină, ridichile, roșiile, ardeiul gras verde, conopida, pepenele, spanacul, căpșunile, broccoli, grapefruit, portocală, zmeură, caise, prune, mere, pere, struguri, cireșe, zucchini ș.a.m.d”, a explicat Cori Grămescu pe rețelele de socializare. 

Autorul articolului: Maria Alexandru | Dată: 01 iul, 10:48 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play