Carmen Brumă: TOP 10 alimente de POST. Perfecte și la DIETĂ

Carmen Brumă, foto Instagram
Descriere foto: Carmen Brumă, foto Instagram

Carmen Brumă a dezvăluit topul alimentelor de post, care nu îți pun în pericol silueta

"Am făcut un top al alimentelor pe care trebuie să le consumi cu regularitate atunci când ții post pentru a evita carențele de vitamine și minerale, dar și kilogramele în plus.

1. Pe primul loc am pus SMOOTHIE-ul meu special „GREEN PROTEINS” pe care ți-l recomand în această perioadă. Acesta conține proteine vegetale și te ajută să lupți cu astenia de primăvară. 

2. Ciuperci

3. Legume proaspete de sezon

4. Cereale și pseudocereale - quinoa, amaranth, mei, hrișcă, ovăz - cu moderație

5. Oleaginoase - semințe de cânepă, migdale, nuci, alune, semințe de dovleac crude, semințe de floarea soarelui - cu moderație ( 1-2 pumni de semințe crude/zi)

6. Leguminoase - linte, fasole, mazăre - cu moderație

7. Fructe- cu moderație

8. Polen 

9. Lăptișor de matcă

10 Avocado - cu moderație, 1 fruct pe zi.", a scris Carmen Brumă pe blogul ei. 

Carmen Brumă, alimentul IDEAL în perioada postului: „Ține de foame, te satură și îți asigură energie”

3 greșeli care duc la creșterea în greutate

Carmen Brumă a dezvăluit care sunt cele mai mari greșeli alimentare care duc la creșterea în greutate, în Postul Paștelui.

 Una dintre ele este excesul de carbohidrați. De asemenea, uleiul vegetal poate aduce câteva kilograme în plus, dacă este consumat în cantități mai mari.

”1.Prima greșeală a multor persoane care constată că s-au îngrășat în post este excesul de carbohidrați simpli provenind din dulciuri, produse de patiserie de post, fructe confiate etc.

2.Cantitatea mare de grăsimi. Uleiurile vegetale sunt folosite de multe ori în post în cantități mult prea mari. O lingură de ulei are aproximativ 100 calorii , dacă îl pui cu sticla peste o salată sau alt preparat, faci 2 rotocoale cu sticla și ai lejer 3 linguri, adică 300 calorii, doar din ulei. Ideal este să folosești spray-ul pentru ulei pentru a diminua cantitatea de ulei din mâncare.

3.Folosirea în exces a produselor ultraprocesate de post gen șnițele de post, hamburger de post, chiftele de post etc. Acestea conțin cantități mari de grăsimi și de multe ori și zahăr”, a explicat Carmen Brumă, pe rețelele de socializare.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Dată: 22 Martie, 21:34 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play