Omega 3 - 12 beneficii uimitoare pentru sănătate

Somon. Foto Unsplash/ autor Caroline Attwood
Descriere foto: Somon. Foto Unsplash/ autor Caroline Attwood

Grăsimile Omega 3 aduc o serie de beneficii pentru sănătate. Iată o listă cu 12 dintre acestea:

Omega 3 este un tip de grăsime bună care are o acțiune antiinflamatoare puternică și, prin urmare, poate fi utilizat pentru a controla nivelul colesterolului și al glicemiei sau pentru a preveni bolile cardiovasculare și cerebrale, precum și pentru a îmbunătăți memoria și starea de spirit.

Există trei tipuri de omega 3: acidul docosahexaenoic (DHA), acidul eicosapentaenoic (EPA) și acidul alfa-linolenic (ALA), care pot fi găsite în special la peștii de mare, cum ar fi somonul, tonul și sardinele, dar și în semințele precum chia și semințe de in. În plus, omega 3 poate fi consumat și în suplimente sub formă de capsule, care sunt vândute în farmacii, farmacii și magazine de nutriție.

Iată 12 beneficii majore ale Omega 3:

Scade inflamația

Omega 3 are proprietăți antiinflamatorii care pot fi foarte utile în tratamentul bolilor inflamatorii intestinale sau a artritei reumatoide, de exemplu, deoarece reduce producția de substanțe inflamatorii, cum ar fi eicosanoide și citokine. În plus, acțiunea antiinflamatoare a omega 3 ajută la prevenirea leziunilor celulare care pot duce la apariția cancerului.

Protejează împotriva bolilor cardiovasculare

Omega 3 ajută la reducerea colesterolului rău și a trigliceridelor, care sunt responsabile pentru formarea plăcilor de grăsime în artere, care promovează o mai bună funcționare a arterelor și ajută la prevenirea infarctului, a aritmiei, a insuficienței cardiace și a accidentului vascular cerebral.

În plus, omega 3 ajută la creșterea colesterolului bun, la controlul tensiunii arteriale și la reducerea leziunilor celulare, menținând în același timp vasele de sânge sănătoase.

Citește continuarea pe DC Medical

.

Autorul articolului: Spectacola | Dată: 10 apr, 14:04 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play