Fructele cu multiple beneficii pentru sănătate. Bilic: Dacă te iei după aspect, nu dai doi bani pe ele

Sursa foto: pexels.com
Descriere foto: Sursa foto: pexels.com

Care sunt fructele potrivite pentru dietă, cu multiple beneficii pentru sănătate. Sunt gustoase și parfumate.

Toamna vine cu o varietate de fructe și legume, unele mai frumoase și mai gustoase decât altele, dar toate cu un bagaj important de vitamine, minerale și nutrienți atât de benefici pentru sănătatea fizică și mentală.

Mihaela Bilic a prezentat unul dintre fructele de sezon, despre care spune că ”nu dai doi bani pe ele”, referindu-se la aspect, însă care te poate cuceri, fără să pună în pericol dieta.

”Piersica de vie

Dacă te iei după aspect, nu dai doi bani pe ele. Sunt mici, “palide” și neatrăgătoare. Se coc toamna târziu, odată cu strugurii… Însă dacă le guști, ești cucerit.

Zemoase și un pic amărui, parfumate și cu pulpa fermă, piersicile de vie sunt o revelație la capitolul fructe.

Eu le-am găsit în piață și pot să spun că n-am mâncat așa piersici bune nici astă-vară! Plus că sunt printre puținele fructe care nu îngrașă”, a scris Mihaela Bilic pe contul de Instagram.

Piersicile și beneficiile pentru sănătate

Așa mici cum sunt și cu o coajă delicată, piersicile au un conținut important de vitamina C, un singur fruct are aproximativ 11% din necesarul pentru o zi. Iar acest nutrient este unul dintre cela care ajută organismul să se vindece și îmbunătățește sistemul imunitar. De asemenea, ajută la neutralizarea radicalilor liberi, reducând stresul oxidativ.

Îmbunătățește vederea. Prin conținutul de beta caroten, precursorul vitaminei A, piersicile sunt bune pentru menținerea și îmbunătățirea sănătății ochilor.

Ajută sistemul digestiv. O piersică de mărime medie vă poate oferi între 6% și 9% din necesarul de fibre. Alimentele bogate în fibre vă pot proteja de problemele de sănătate precum diabetul, bolile de inimă și cancerul colorectal. Mai mult decât atât, consumul suficient de fibre poate ajuta la prevenirea constipației.

Eficient în curele de slăbire. Cu mai puțin de 60 de calorii, fără grăsimi saturate, colesterol sau sodiu, piersicile snt foarte bune dacă urmezi o cură de slăbire, fiind în același timp și o sursă naturală de hidratare, cu un conținut de 82% de apă. În plus, având fibre, acestea sunt și mai sățioase, astfel că nu veți resimți senzația de foame prea curând.

Citește continuarea pe dcmedical.ro



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Spectacola | Dată: 26 sep 2022, 11:26 | Categorie: Lifestyle
Get it on App Store Get it on Google Play