Carmen Brumă: 10 alimente de consumat în POST, fără să te îngrași

Carmen Brumă, foto Instagram
Descriere foto: Carmen Brumă, foto Instagram

Postul Paștelui poate fi ocazia perfectă pentru a include aceste 10 alimente recomandate de Carmen Brumă, deoarece nu îngrașă. Bineînțeles, dacă sunt mâncate cu măsură. 

"Am făcut un top al alimentelor pe care trebuie să le consumi cu regularitate atunci când ții post pentru a evita carențele de vitamine și minerale, dar și kilogramele în plus.

1. Pe primul loc am pus SMOOTHIE-ul meu special „GREEN PROTEINS” pe care ți-l recomand în această perioadă. Acesta conține proteine vegetale și te ajută să lupți cu astenia de primăvară. 


2. Ciuperci

3. Legume proaspete de sezon

4. Cereale și pseudocereale - quinoa, amaranth, mei, hrișcă, ovăz - cu moderație

5. Oleaginoase - semințe de cânepă, migdale, nuci, alune, semințe de dovleac crude, semințe de floarea soarelui - cu moderație ( 1-2 pumni de semințe crude/zi)

 

Citește continuarea pe DC Medical.

.

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Dată: 15 Martie, 17:45 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play