Regele Charles al Marii Britanii a împlinit luni vârsta de 74 de ani, ocazie cu care l-a înlocuit pe regretatul său tată, prinţul Philip, în funcţia de Ranger al Marelui Parc de la Windsor, un titlu ce datează de mai bine de patru secole
Charles al III-lea, care a devenit cel mai în vârstă monarh încoronat din istoria Marii Britanii, va sărbători în privat prima sa aniversare în calitate de rege, fără angajamente publice planificate.
Ceaiul adorat de Regele Charles. Îl bea în fiecare dimineață și elimină cancerul, AVC-ul și scade colesterolul
Cu toate acestea, Palatul Buckingham a anunţat că regele Charles a preluat oficial rolul de Ranger, un titlu ce datează din 1559 când regina Elisabeta I l-a numit în această funcţie pe Henry Neville, şi a publicat o nouă fotografie cu Charles stând lângă un stejar bătrân din parcul Windsor.
Tatăl său, prinţul Philip, a deţinut acest titlul din 1952, când soţia sa a devenit regina Elisabeta a II-a, succedându-i tatălui său George al VI-lea.
Regina Victoria se numără printre alţi membri ai familiei regale care au deţinut acest rol, ce presupune supravegherea şi îndrumarea Rangerului adjunct şi a echipei sale în administrarea zilnică a uneia dintre cele mai vechi proprietăţi funciare din Marea Britanie, a precizat Palatul Buckingham, notează Agerpres.
Regele Charles III a pus bazele unui brand care i-a adus în buzunare milioane de lire.
De ani de zile, regele Charles se pregătea să intre în rolul de monarh după domnia Reginei Elisabeta, care a făcut istorie. Între timp, acesta își mai ocupa timpul cu un loc de muncă, fiind proprietarul unei afaceri profitabile. Charles, un susținător pasionat al cauzelor de mediu, a fondat Duchy Originals în 1990, când era prinț de Wales, pentru a comercializa produsele din ferma sa. De atunci, a devenit cel mai mare brand de alimente și băuturi organice din Regatul Unit, potrivit datelor companiei. Până în martie 2021, Duchy Originals a câștigat aproape 3,6 milioane de lire sterline.
Brandul a avut suișuri și coborâșuri, dar a prosperat de când a intrat într-un parteneriat cu Waitrose în 2009. Lanțul de alimente de lux are acum dreptul exclusiv de a vinde produse sub numele Duchy, iar cumpărătorii pot găsi somon, cârnați, lapte, morcovi și afine care poartă numele de „Waitrose Duchy Organic” în magazinele sale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News