Monica Anghel ajunge în instanță. Vedeta vrea dreptate: „Mi-a fost furată identitatea. Nu există să slăbești într-o lună”

Data actualizării: | Data publicării:
Monica Anghel, captură video outube
Descriere foto: Monica Anghel, captură video outube

Monica Anghel este mai decisă ca niciodată să-și facă dreptate în instanță pentru furtul de imagine. 

Monica Anghel a slăbit spectaculos în ultimii ani, când a dat jos peste 30 de kilograme. Vedeta  este extrem de mândră de silueta pe care a obținut-o la vârsta de 51 de ani, acum fiind într-un continuu proces de menținere. Totuși, aceste rezultate miraculoase nu au venit fără consecințe, întrucât solista este de luni bune de zile victima furtului de identitate din mediul online. Extrem de multe firme se folosesc de imaginea artistei pentru a promova anumite produse de slăbit, iar aceasta s-a hotărât să ajungă în instanță, pentru a pune capăt acestor situații neplăcute. 

„De niște luni bune tot descopăr pe rețelele de socializare că eu am slăbit cu nu știu de picături, pastile, batoane, tot felul de mizerii. Nu m-a întrebat nimeni niciodată nimic, nu mi-a cerut nimeni voie să folosească imaginea mea. Mi-a fost furată identitatea și sunt oameni care au cumpărat prostii de astea și au ajuns la spital. Nu există să slăbești într-o lună. Eu fac acest lucru de șase ani de zile.

Problema este că unele din aceste pagini scriu și povești, ca și cum eu aș fi spus acele lucruri, că nu mai voiam să ies din casă, niște prostii inventate. În toată această ecuație, atât ANAF-ul, cât și Ministerul Sănătății, ar trebui să se implice. Vând niște produse care nu sunt testate și încasează o groază de bani pentru care sunt convinsă că nu plătesc niciun fel de taxă.”, a spus Monica Anghel, în cadrul emisiunii Exlcusiv VIP. 

Citește și: „Are măsuri de manechin”. Un celebru designer rupe tăcerea despre silueta Monicăi Anghel: Astăzi am hotărât să vorbesc

„Este important să știe și vedetele care au trecut prin asta”

Una dintre avocatele artistei a explicat și procesul prin care se va realiza acest lucru. Chiar dacă pare greu să dai de oamenii care se ascund în spatele unor conturi false, specialista spune că este posibil cu mai multă muncă. 

„Internetul a evoluat extrem de mult, iar noi, în urma acestei evoluții cu specialiștii vom face un follow despre demersurile care sunt începute, dar sunt într-un stadiu incipient care ne obligă la o confidențialitate. Facem asta că ne putem trezi în situația în care descoperim un site, se închide și apare altul. În acest moment, asta facem. I-am descoperit, este important să știe și vedetele care au trecut prin asta că se poate face ceva. E important să vrei să faci. Avem mai mult de 10 site-uri descoperite. Punctual vom reveni ulterior, acum suntem în pregătire, a le descoperi. Asta facem, dăm de acești oameni în momentul ăsta.”, a spus una dintre avocatele Monicăi Anghel. 

VEZI și: Dieta prin care Luminița Anghel a slăbit 10 kilograme: „Prin această metodă slăbesc vedetele la Hollywood, dar și pe mine a funcționat fantastic”

Cum se menține, de fapt, Monica Anghel în formă

Chiar dacă a slăbit spectaculos și a ajuns la greutatea ideală, Monica Anghel spune că și în prezent este foarte atentă la dieta sa. Mai mult, vedeta s-a înscris să facă și anumite cursuri specializate pe antrenor de fitness și nutriție. 

„Mănânc de două ori pe zi, dar nu mănânc de capul meu, sunt în legătură permanentă cu mediul nutriționist. Mai nou, m-am înscris și la niște cursuri de instructor de fitness, consultant nutriționist, fac asta pentru mine. Dacă cineva va avea nevoie de sfatul meu, i-l voi da cu cea ai mare plăcere. 

Eu nu am folosit în viața mea picături, batoane, pastile pentru slăbit. Zilnic primesc zeci de mesaje în care oamenii mă întreabă dacă este adevărat, dar nu pot să stau să răspund tuturor în fiecare zi, nu am cum să fac acest lucru.”, a mai spus artista. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel