Dieta ovo-lacto-vegetariană. Beneficii pentru sănătate

Dietă, foto Unsplash/ sursa Anna Pelzer
Descriere foto: Dietă, foto Unsplash/ sursa Anna Pelzer

Dieta ovo-lacto-vegetariană este poate cea mai bună metodă de a trece la un regim vegetarian.

Bill Pearl este un fost culturist care a concurat între anii 1953 și 1971. În tot acest timp, a câștigat 11 concursuri de culturism, atât ca amator, cât și ca profesionist.

 

Dietă. Ce să mănânci la micul dejun dacă ai GASTRITĂ


De la începutul carierei sale de culturist și până în 1969, Pearl a mâncat ceea ce majoritatea ar considera o dietă tipică din acea epocă. Aceasta a inclus o mulțime de proteine ​​din carne, ouă și pește și un nivel ridicat de carbohidrați, bazat în principal pe cereale și amidon. În acest timp, a câștigat 10 dintre cele 11 titluri de culturism.

 

Un măr pe zi ține doctorul departe - MIT sau ADEVĂR. Dr Vasi Rădulescu explică


La 39 de ani, Pearl a trecut la o dietă lacto-ovo-vegetariană. El a decis să treacă la această dietă după ce a constatat că tensiunea arterială, nivelurile de acid uric și trigliceridele erau mult prea mari, ceea ce îl punea în pericol. 

 

10 alimente care te ajută să slăbești. Adaugă-le în meniul tău zilnic


De când a trecut la vegetarianismul lacto-ovo, dieta lui Pearl conține în principal albușuri de ou, produse lactate și înlocuitori de carne pentru surse de proteine, fructe și legume pentru carbohidrații săi și câteva ouă întregi în fiecare zi pentru aportul său de grăsimi. Pearl crede, în general, în urmarea unei diete bogate în proteine, bogate în carbohidrați și cu conținut scăzut de grăsimi. Dacă decideți să urmați o dietă lacto-ovo, veți consuma alimente vegetale, ouă și produse lactate, potrivit Colorado State University Extension.

 

Cine te apără de soare când nu ai crema de protecție la tine

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 23 mai, 17:06 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play