Dieta cu fructe de mare. Benefică pentru organism

Scoici, foto Pixabay, sursa RitaE
Descriere foto: Scoici, foto Pixabay, sursa RitaE

Consumul regulat de pește și crustacee oferă proteine ​​slabe și cantități mari de acizi grași omega-3, care vă reduc riscul de boli cardiovasculare și diabet. 

O dietă cu fructe de mare folosește pește și crustacee și este benefică pentru organismul dvs., mai ales pentru aportul mare de proteine, potrivit AHA. 

 
Mic dejun


Micul dejun pe bază de ouă merge de obicei bine cu peștele și crustaceele. Pentru ceva rapid, încercați ouă amestecate cu somon sau carne de crab și câteva frunze de salată. Serviți amestecul pe pâine prăjită sau într-o tortilla pentru un mic dejun mai consistent. 

 

Avantajele consumului de midii. Sunt o sursă excelentă de minerale şi vitamina B12


Prânz


Salatele și sandvișurile sunt prânzuri sănătoase care merg excelent cu fructele de mare. De exemplu, aveți o salată de rucola și legume la care puteți adăuga niște scoici, creveți sau stridii. Alternativ, preparați o salată cremoasă de fructe de mare cu fasole, porumb și iaurt simplu. Fileurile de pește din orice varietate asociate cu câteva legume proaspete sunt excelente pentru masa dvs. de prânz. 

 

12 alimente care îți accelerează metabolismul și te ajută să slăbești fără DIETĂ


Cina 


Încercați pastele în sos Alfredo cu conținut scăzut de grăsimi, împreună cu scoici. O salată cu aproape orice fel de fructe de mare și legume proaspete servite peste cereale integrale fierte este o altă alegere ușoară. 

 

Căpșunile, beneficii uimitoare pentru sănătate. De ce este bine să le includem în alimentație

 

Exemplu de meniu cu fructe de mare


Nu aveți nevoie de fructe de mare în fiecare masă a zilei sau în fiecare zi a săptămânii. Pentru a reduce consumul de mercur, este bine să consumați fructe de mare cu conținut scăzut de mercur, cum ar fi somonul, creveții, conservele de ton și somnul, potrivit FDA. O zi de probă în dieta cu fructe de mare ar putea începe cu o omletă de spanac și brânză elvețiană și o banană pentru micul dejun, apoi o gustare de somon. La prânz, ați putea avea o salată de naut cu roșii și mango, iar apoi la cină un castron de scoici cu o felie de pâine prăjită și salată de fructe pentru desert.

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 10 mai, 15:20 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play