TOP 6 alimente care vă pot crește nivelul de concentrare. Beneficiile uimitoare pentru organism

Ovaz, Unplash/ foto Jocelyn Morales
Descriere foto: Ovaz, Unplash/ foto Jocelyn Morales

Zilnic organismul are nevoie de aceste alimente care te ajută să-ţi menţii concentrarea.

Ceea ce consumați zilnic vă afectează sănătatea și bunăstarea fizică, dar și funcționarea organismului. Mâncarea joacă un rol important în a ne menține în formă și sănătoși.


Pentru a ne îndeplini sarcinile și a trece peste zi într-un mod productiv, este nevoie de concentrare și echilibru. Există diferite modalități de a ne atinge nivelul de concentrare, dar mâncarea este de o importanță cheie.

 

Iată 6 alimente care ne pot ajuta să ne îmbunătățim concentrarea și memoria:

 


Cafeaua 


O ceașcă de cafea îți poate oferi cu adevărat energie atunci când ai nevoie. Cofeina este prezentă și în ciocolată, băuturi energizante și unele medicamente.


Cercetările publicate în Practical Neurology în aprilie 2016 explică faptul că, deși cofeina poate perturba somnul și poate provoca anxietate la persoanele sensibile, compusul are în mod covârșitor un efect pozitiv asupra vigilenței, concentrării și stării de spirit. Consumul de până la 200 de miligrame de cofeină într-o singură zi, ceea ce înseamnă aproximativ două căni și jumătate, este considerat benefic pentru sănătate, atâta timp cât nu consumați mai mult de 400 de miligrame pe zi. 


Sfeclă


Sfecla roșie este cunoscută pentru îmbunătățirea nivelului de concentrare și memorie. Este bună pentru inimă și crește fluxul sanguin, dar și oxigenul către creier, ceea ce ajută la îmbunătățirea performanțelor tale mentale. 

 

Apă


Apa este esențială pentru funcționarea corpului tău. Îmbunătățește nivelul de concentrare și te menține hidratat. Este important să beți mai mult de 2-3 litri de apă în fiecare zi, mai ales în timp ce îndepliniți sarcini care necesită multă energie mentală. 


Spanac


Spanacul este plin de acizi grași omega-3, care ajută la reconstrucția celulelor și la îmbunătățirea abilităților cognitive. Deci, pentru orice sarcini care necesită funcționarea creierului sau este nevoie de mult mai multă capacitate mentală, spanacul este minunat pentru a vă stimula energia. 


Ovăz


Dacă micul dejun include un bol sănătos cu fulgi de ovăz, atunci sunteți pregătit pentru o zi încărcată. Vă va oferi un impuls de energie și concentrarea de care aveți nevoie pentru a trece peste toate obstacolele. 


Banane


Acesta este un fruct puternic, plin de vitamine și substanțe nutritive, care sunt esențiale pentru ca organismul să-și păstreze energia. Ori de câte ori vă grăbiți sau sunteți în deplasare, pur și simplu mânacați o banană. Bananele sunt bogate în potasiu, care este esențial pentru creierul dvs. și vă îmbunătățește nivelul de concentrație.

 

Citește și: TOP 6 cele mai bune alimente pentru creier si memorie. Beneficii uimitoare

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 12 iun, 21:00 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play