TM2023: CODRU Festival plantează 10.000 de puieţi, la Iohanesfeld

Data publicării:
TM2023. Palatul Culturii din Timisoara/ foto Agerpres
Descriere foto: TM2023. Palatul Culturii din Timisoara/ foto Agerpres

CODRU Festival va planta 10.000 de puieţi în localitatea timişeană Iohanisfeld, în zilele de 4 - 5 noiembrie, după ce în sesiunea de primăvară au fost plantaţi tot atâţia arbori la Recaş, acţiunea ecologică contribuind la întărirea şi îmbogăţirea perdelei forestiere construite după inundaţiile din anul 2005, care au produs pagube mari.

În cele două zile, pe lângă acţiunea de împădurire, participanţii vor contribui şi la realizarea instalaţiei artistice Land Art Connecting Spaces, care va fi construită din materiale extrase sau preluate direct din natură (lemn, rocă, pământ), din zonă, şi va fi expusă în respectivul areal. Ca în fiecare an, va fi amenajată o zonă de relaxare cu activităţi interactive pentru toate vârstele. Pe scena special amenajată vor fi susţinute concerte de către mai mulţi artişti locali şi nu numai, arată un comunicat al Asociaţiei CODRU Festival, remis marţi AGERPRES.

Participarea este gratuită, transportul şi ustensilele necesare plantării sunt asigurate de către organizatori.

Până acum, Asociaţia CODRU Festival a organizat trei sesiuni de plantare, natura a devenit mai verde şi mai bogată cu 18.000 de copaci. În anii 2019 şi 2022, au avut loc sesiuni de ecologizare la Pădurea Bistra, locul care a devenit casa şi scena CODRU Festival. În această primăvară, mii de voluntari s-au alăturat campaniei şi au participat la sesiunea de plantare organizată la Două Dealuri, Recaş.

CODRU Festival face parte din Programul cultural naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii" în anul 2023 şi este cofinanţat de Consiliul Judeţean Timiş prin programul OVERBORDER, Comuna Ghiroda şi Comuna Moşniţa Nouă.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Timisoara 2023


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel