Fuego și-a petrecut onomastica la doctor: „Am stat vreo 3 ore la stomatolog”

Data publicării:

Paul Surugiu-Fuego și-a sărbătorit ieri onomastica, de Sfinții Petru și Pavel. Artistul și-a petrecut ziua la doctor.

Paul Surugiu- Fuego a fost copleșit de urări ieri. Mii de prieteni, fani și rude i-au urat artistului „La mulți ani”, cu ocazia zilei de nume. 

 

„Azi e ziua mea de nume! Se pare că Paul vine de la Pavel! Am aflat și eu asta acum vreo câțiva ani, când oamenii au început să mă sune și să mă ureze! Ce să zic? Nu pot fi decât fericit știind că sunt iubit, că oamenii se gândesc la mine și își rup secunde din timpul lor prețios pentru a trimite câteva vorbe și gânduri sincere și frumoase. Le doresc și eu ani liniștiți și fericiți celor care azi sărbătoresc onomastica! N-am fost niciodată fanul celebrărilor mele.
De mic mi-a plăcut să-i sărbătoresc pe alții. Nu-mi plac petrecerile surpriză și nici nu prea știu cum să reacționez, deși mă bucur tare! Povestea cu numele e oricum tare interesantă. Eu cred cumva că numele ne sunt predestinate și ajungem să ne identificăm cu acestea, să facă parte din ce însemnăm. 
Numele de Paul, pentru mine, înseamnă bucuria vremii, înseamnă identitatea artistică. Chiar dacă am ales numele de Fuego pentru scenă, la începuturile carierei, în anii aceștia, oamenii știu că mă cheamă Paul și așa mă și strigă! Mulțumesc pentru ce sunt și pentru faptul că vă gândiți la mine”, a transmis artistul pe rețelele de socializare.

Deși toată lumea se aștepta ca acesta să petreacă și să se relaxeze de ziua lui, artistul a dezvăluit că lucrurile nu au stat deloc așa, fiind devoit să facă o vizită lungă la medicul stomatolog. 

„Am stat vreo 3 ore la stomatolog până acum, deci, așa a început ziua. (...) Nu fac nimic special, nu fac nicio petrecere, doar răspund la telefoanele pe care le primesc”, a dezvăluit artistul la Antena Stars. 

 

 

De 25 de ani, Fuego bucură publicul prin muzica sa. A muncit din greu pentru a-și câștiga aprecierea, iar rezultatul este cel căutat de artist. Talentul și carisma l-au urcat pe scenă, iar munca, determinarea și caracterul l-au plasat direct în inimile oamenilor.

 

„Am principii, n-am făcut compromisuri, am întors și celălalt obraz”

 

Spectacola: Ești unul dintre cei mai iubiți artiști din România și ai reușit sa ții publicul lângă tine constant. Care este secretul tău? Cum menții dragostea publicului?

„ Într-adevăr, mă mențin pe baricade de peste 25 de ani și asta a fost de fapt și cea mai mare provocare a carierei mele. Am mai spus-o de multe ori – nu e foarte complicat să ai succes, să atingi culmi, mai ales în zilele de azi, dar e foarte greu să te menții și să parcurgi etape. Nu am un secret anume, în schimb am o anumită conduită de la care nu mă dezic. Am principii, n-am făcut compromisuri, am întors și celălalt obraz, mi-am văzut de drum, mi-am făcut treaba cu profesionalism. Cumva, seriozitatea este ingredientul de bază și desigur, fără doar și poate, puterea de muncă și perseverența. Pare simplu la prima vedere, dar vine la pachet cu sacrificii, cu nopți nedormite, cu program haotic, cu o viață total diferită de a celorlalți.
 Dar eu nu mă plâng niciodată, pentru că asta e menirea mea și asta-mi place să fac! Apoi am încercat mereu să mă reinventez, să vin cu ceva noi, să surprind, să schimb, să fac multe piese noi, din genuri diverse, să fiu în atenția oamenilor, să ofer calitate la sala de spectacol. Și iată că până să ne pună pandemia zăvor, aveam 14 ani de turnee naționale, fără întrerupere, de două ori pe an, cu spectacole sold-out, în orașele din țară, unde e mai complicat ca în București să aduci oamenii să plătească bilet să te vadă. De acolo vine dragostea oamenilor. Nu am milioane de fani. N-am zis asta niciodată, e doar o glumă proastă. Am publicul meu, care mă iubește și pe care nu vreau să-l dezamăgesc vreodată!, a declarat artistul pentru Spectacola. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel