Dietă de vedetă. Cum se menține într-o formă maximă Amalia Enache: „Nu mă ating de mâncare cam 16 ore din 24”

Amalia Enache, foto Facebook
Descriere foto: Amalia Enache, foto Facebook

Amalia Enache a dezvăluit ce dietă ține pentru a avea o siluetă de vis. Alimentele la care a renunțat vedeta TV. 

Amalia Enache, vedeta Pro TV, a dezvăluit cum reușeș să se mențină într-o formă de zile mari. Chiar dacă perioada pandemiei și sarcina i-au dat câteva bătăi de cap, recent aceasta a dezvăluit că ține post intermitent, mai exact se abține de la mâncare 16 ore pe zi. Amalia Enache spune că are câteva alimente la care nu poate renunța, mai ales cele scoase abia din cuptor. 


„Mă ispitește și mai tare ceva ce nu țin în frigider: tot ce iese din cuptor, pâine, plăcinte, paste al forno, etc. Așadar, cuptorul e problema, nu frigiderul”, a dezvăluit Amalia Enache pentru CIAO.RO


Vedeta Pro TV nu mănâncă dulciuri și evită să ia mese târzii. În plus postul intermitent este cel care are rezultate pentru Amalia Enache. 


„La mine știu ce funcționează. Fără dulciuri, de care pot să mă lipsesc ușor, și fără mâncare seara. Am trișat cam mult de când cu perioada aceasta post-sarcină. Apoi pandemie, așa că acum m-am hotărât să “postesc” cât mai mult, adică să nu mă ating de mâncare cam 16 ore din 24. Cea mai bună dietă sunt porțiile mici”, a adăugat vedeta. 


Oana Roman, o altă vedetă care a apelat la postul intermitent pentru o talie de viespe


Oana Roman a declarat în numeroase rânduri că a slăbit datorită a trei lucruri: a făcut proceduri de remodelare corporală, ține post intermitent și bea un ceai de slăbit. Astăzi vă explicăm ce înseamnă postul intermitent cu pauză de 16 ore, așa cum face ea. 


Postul intermitent este o tendință de sănătate. Cei devotați lui, printre care se numără și Oana Roman, care a slăbit peste 20 de kilograme cu el, susțin că poate provoca pierderea în greutate, poate îmbunătăți sănătatea metabolică și poate chiar extinde durata de viață.


Postul intermitent este un tip de plan de alimentație în care te abții de la a mânca pe o anumită perioadă de timp, cuprinsă între 16 și 24 de ore. De exemplu, puteți mânca în timpul unei ferestre de 8 ore și posti timp de 16 ore. De asemenea, puteți posti în anumite zile ale săptămânii. Un program popular de post alternativ este programul 5:2, care vă permite să mâncați normal timp de 5 zile și să mâncați o dietă restrânsă cu o masă de 500-600 de calorii 2 zile pe săptămână, conform Johns Hopkins Medicine. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 15 oct, 13:53 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play