Cum se menține în formă Ariana Grande. Vedeta ține o dietă MINUNE bazată pe mere

Pe scenă, arată perfect, ca „scoasă dintr-o cutie”, asemeni unei păpuși Barbie, dar în spatele oricărei perfecțiuni sunt multe eforturi. Ariana Grande reușește să se mențină în formă cu o dietă minune, dar și cu foarte mult sport.

Ariana Grande este una dintre cele mai iubite artiste de la Hollywood.  Pe lângă vocea ei incredibilă, vedeta reușește să impresioneze și prin felul în care arată. De fapt, artista a declarat că o mare parte din zelul ei interior pentru a scoate cântece de succes apare atunci când își consumă caloriile pe banda de alergare! Nu mai este nevoie să spunem că energia ridicată de care au nevoie spectacolele sale este dată de dieta și antrenamentul disciplinat pe care le urmează.

Atunci când nu este pe scenă, Ariana Grande își petrece timpul la sală sau plimbându-se în natură.  Nu numai că găsește o modalitate de a se mișca și de a se antrena în fiecare zi , dar este, de asemenea, o mare fană a unor regimuri precum Pilates. În afară de aceasta, Ariana petrece mult timp făcând exerciții de tonifiere, inclusiv fandări inverse, ghemuituri, poduri pentru fese, planșe și alte exerciții de rezistență, potrivit timesofindia.com

Dieta pe care o urmează

 

Ariana Grande a recunoscut că ori de câte ori mai pune câteva kilograme, recurge la dieta cu mere. Pe parcursul celor 5 zile de dietă sunt permise carnea slabă, brânza cu conţinut redus de grăsime şi apa, minimum 2 litri pe zi.

Dieta cu mere – meniu pe 5 zile

Ziua 1: mic dejun, prânz, cină – mere (nu mai mult de 1,5 kilograme)

Ziua 2: mic dejun – 2 mere, prânz – un măr şi o salată de legume cu două feliuţe de brânză slabă, stropită doar cu zeamă de lămâie, cină – 3 mere

Ziua 3: mic dejun – un măr, o felie de pâine integrală şi o felie de şuncă slabă de curcan, prânz – un măr, o salată făcută doar din jumătate de salată verde, 2 morcovi raşi şi jumătate de ceapă, cină – 3 mere.

Ziua 4: mic dejun – un măr, o felie de şuncă slabă de pui sau curcan şi o felie de pâine integrală, prânz – un măr, o salată de legume fierte (exclus cartofi) cu 200 gr ton în conservă, cină – 3 mere şi un bol cu lapte cu conţinut scăzut de grăsime şi cereale integrale.

Ziua 5: mic dejun – un măr, un ou fiert şi o felie de pâine integrală, prânz – un măr şi o salată de crudităţi cu 200 gr de carne de vită sau pui fără pieliţă, cină – 3 mere.

 

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 17 oct, 14:54 | Categorie: Diete
Get it on App Store Get it on Google Play