Combinațiile alimentare care fac minuni. Claudia Neghină: "Ne protejează de multe boli, precum cancerul"

Sursa foto: pexels.com
Descriere foto: Sursa foto: pexels.com

Există câteva combinații alimentare foarte bune pentru sănătate. 

Există câteva combinații alimentare, care pot face minuni pentru sănătate, explică specialiștii. Acestea nu doar că au un gust foarte bun consumate împreună, dar ne pot feri și de foarte multe boli, cum ar fi cancerul. Invitată în platoul Vorbește Lumea, Claudia Neghină a sugerat câteva combinații alimentare pe care toți oamenii ar trebui să le știe și, mai important, să le și respecte.

"Pentru o sănătate pe termen lung este bine să combinăm cum trebuie alimentele. Trebuie să știm că două alimente pot funcționa mult mai bine împreună, decât dacă le consumăm separat. Începem cu roșiile și cu avocado. Roșiile conțin licopeni, iar grăsimile nesaturate din avocado ajută la absorbția licopenului și astfel ne protejează de multe boli, precum cancerul. Roșiile sunt mult mai valoroase gătite și cu coajă. Mai putem combina și roșiile cu ulei de măsline pentru aceleași proprietăți.", a declarat Claudia Neghină în cadrul emisiunii de pe Pro TV.

Combinații alimentare periculoase. Anca Alungulesei dezvăluie care sunt cele mai rele alimente pe care le putem mânca împreună

Cu ce putem combina carnea la grătar

În continuare, aceasta a sugerat și un condiment foarte bun, care, pus împreună cu carnea la grătar poate face minuni.

"Mai departe vorbim despre carnea la grătar, care a fost blamată pentru compușii cancerigeni. Putem contracara folosind rozmarin. În timp ce o punem la grătar, punem și niște crenguțe de rozmarin, astfel încât se contracarează efectele cancerigene.", a mai dezvăluit ea.

Ovăzul, alimentul minune

Ovăzul este alimentul extrem de cunoscut pentru proprietățile lui uimitoare, însă, ce nu știu mulți este că împreună cu un alt aliment își poate dubla beneficiile.

"În continuare avem ovăzul, care este super bun la micul dejun, și este și mai sănătos dacă îl combinăm cu sucul de portocale, pentru că vitamina C ajută la normalizarea colesterolului, împreună cu fulgii de ovăz. Îl putem bea alătura sau putem să punem și peste, dacă este mai gros ovăzul.", a mai adăugat aceasta.

Combinațiile potrivite pentru iaurt, fasole și mere

"Mai departe, avem iaurt și banana, acești doi macronutrienți ajută la refacerea de după exercițiile fizice. Fasolea merge cu roșii, pentru că scade colesterolul și ajută la absorbția fierului. Consumate împreună au un efect benefic.

Merele împreună cu zmeura sunt extrem de bune mâncate împreună, luptă și împotriva covidului. Le mâncăm alternativ.", a mai spus Claudia Neghină.

"Piperul potențează de o mie de ori efectele curcumei"

"Mai avem turmericul sau curcuma împreună cu piperul. Eu le pun în omletă. Piperul potențează de o mie de ori efectele curcumei, care este un atioxidant foarte puternic și luptă cu multe boli, inclusiv cancerul.

Brocoli merge în combinație tot cu roșiile, se asociază foarte bine. Spanacul, din punctul de vedere al sinergiei alimentare se combină cu lămâia. Nu în ultimul rând, strugurii merg cu merele, pentru că se echilibrează foarte bine biochimic.", a încheiat Claudia Neghină.

Bianca Drăgușanu, DIETĂ. Care este alimentul la care nu ar putea renunța niciodată: „îmi cere corpul” EXCLUSIV



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Dată: 10 iun, 15:31 | Categorie: Lifestyle
Get it on App Store Get it on Google Play