Ciugulitul, aliatul kilogramelor în plus. Medic: Nu mâncaţi dacă nu vă este foame

Data publicării:
Sursa foto: pexels.com
Descriere foto: Sursa foto: pexels.com

Ciugulitul între mesele principale este dăunător pentru siluetă.

Ciugulitul între mese ne dă organismul peste cap, iar corpul nu va mai ştii când îi este foame şi când nu. Stilul de viață, mâncatul compulsiv sunt doar doi factori care ne afectează dieta.

Medicul nutriționist Adela Alexa susține că ciugulitul între mese este nesănătos.

”Principalul aliat al kilogramelor în plus este ciugulitul. De ce ciugulim? De cele mai multe ori din plictiseală, ori când suntem stresaţi sau trişti - atunci acţionăm din compulsie.

Mâncăm alimente grase ori dulci doar ca să "facem ceva".  Un alt motiv evident: ultima masă nu a fost suficientă sau a fost "sărită".

Sau pentru că acea masă abundă în calorii, dar are prea puţine vitamine şi minerale. Nu săriţi peste mesele principale (reglăm, astfel, şi hormonii foamei şi saţietăţii), mâncaţi 70% din capacitatea stomacului, mestecaţi bine hrana, iar dacă între mese simţi nevoia unei gustări atunci să fie una sănătoasă (un fruct, câteva oleaginoase, un iaurt) dacă nu, nu.

Nu mâncaţi dacă nu vă este foame - gustările sunt opţionale, nu obligatorii”, explică medicul.

Cori Grămescu, semnal de alarmă despre DIETE. Principala problemă a înfometării: Un cerc vicios, sentiment de URGENȚĂ

Diferența între managementul greutății și slăbire și lucrurile esențiale pe care trebuie să le știm despre cele două este explicată de nutriționistul și antrenorul de fitness Cori Grămescu. Nutriționistul trage un semnal de alarmă în ceea ce privește curele de slăbire. Pe termen lung pot afecta sănătatea, mai ales atunci când unicul scop este acela de a slăbi cât mai mult într-un timp cât mai scurt.

Citește continuarea pe dcmedical.ro



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Spectacola | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel