Ce este metoda scandinavă de somn și cum poate rezolva „problemele din cuplu”

Data actualizării: | Data publicării:
foto Freepik
Descriere foto: foto Freepik

Nu reușești să dormi bine cu partenerul? Metoda scandinavă de somn ar putea schimba totul.

Pe măsură ce se instalează sezonul rece, o tendință din Scandinavia câștigă teren pentru persoanele care sunt într-o relație: așa-numita metodă scandinavă de somn, care promite un somn mult mai bun.

Oricine care își împarte patul cu o altă persoană este familiarizat cu problemele care pot apărea. Cealaltă persoană vă trage pătura de pe dumneavoastră noaptea, doarme agitat, sforăie sau vorbește în somn. Pot exista diverse motive pentru acest lucru, cum ar fi stresul sau un mediu de somn nefavorabil, potrivit Glamour.


Dar poate fi, de asemenea, pur și simplu pentru că aveți un sistem de învelit greșit într-un pat divizat.

Care este metoda scandinavă de dormit?


Dacă doriți să vă îmbunătățiți calitatea somnului într-o relație, ar trebui să încercați metoda scandinavă de somn. Este un subiect la modă care captivează în prezent tot mai multe persoane din întreaga lume și nu poate fi mai simplu de atât.

Conceptul de bază este ca fiecare persoană din pat să aibă propria plapumă. Da, așa este: Trucul este atât de simplu. Motivul? Dacă fiecare are propria plapumă în timp ce doarme, deranjează mai puțin cealaltă și este mai puțin probabil să observe, de exemplu, când cealaltă persoană se mișcă sau se rostogolește în propria plapumă.

 

 

De ce este atât de benefică pentru relația de cuplu?


Dacă schimbați plapuma mare și lată cu două plapume individuale în pat, ar trebui nu numai să puteți dormi mai bine, ci și să vă îmbunătățiți sănătatea relației. Potrivit științei, oamenii care dorm mai bine sunt mai echilibrați și mai fericiți.


Metoda de dormit din Scandinavia permite fiecărui partener să aibă propria "cameră" și "spațiu personal" pe timpul nopții. Iar dacă doriți să vă îmbrățișați mai aproape noaptea, atunci pur și simplu vă strecurați sub pătura partenerului.


Un alt avantaj? Fiecare primește ceea ce își dorește

Metoda scandinavă de somn are, de asemenea, un impact asupra calității somnului nostru, deoarece fiecare partener primește ceea ce are nevoie. La urma urmei, fiecare dintre noi are nevoi diferite când vine vorba de plăpumi. Unei persoane îi poate plăcea cald; celeilalte, rece. Unul are nevoie de o plapumă ușoară; următorul, de una grea. Dacă tu și partenerul tău folosiți două plăpumi separate pentru dormit, fiecare dintre voi poate alege tipul de plapumă de care are nevoie.


Este acest lucru ne-romantic totuși?

Păturile separate îi vor face pe unii să se încrunte. "Nu este mai degrabă rău pentru relație?", ar putea întreba aceștia. "Nu vă distanțați?".

 

Nu, pentru că dormiți în continuare în același pat și aproape unul de celălalt, și aveți în continuare posibilitatea de a vă cuibări lângă partenerul dvs.


Alte trucuri pentru un somn mai sănătos

Pe lângă metoda scandinavă de dormit, poți face următoarele lucruri pentru a-ți face somnul mai odihnitor, indiferent dacă ești într-o relație sau singur:


Stabiliți ore de culcare regulate sau fixe.
Creați un mediu de somn confortabil (temperatură potrivită, aer, întuneric etc.).
Nu depozitați și nu folosiți dispozitive precum telefoane mobile, laptopuri sau televizoare în dormitor.
Opriți telefonul mobil, computerul și/sau televizorul cu o jumătate de oră până la o oră înainte de a merge la culcare.
Folosiți tehnici de relaxare, cum ar fi yoga sau meditația.
Urmați o dietă sănătoasă și echilibrată.
Faceți  exerciții fizice în timpul zilei.
Evitați alcoolul și nicotina cu două ore înainte de a merge la culcare.
Nu faceți activități obositoare cu puțin timp înainte de a merge la culcare.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel