Ce crede Florin Călinescu despre filmele „Teambuilding” și „Romina, VTM”: „Și-au pus bănuții lor în joc, nu CNC, nu pile, nu șmecherii”

Data actualizării: | Data publicării:
Captură video Youtube/ DJ RAUL Original MIX
Descriere foto: Captură video Youtube/ DJ RAUL Original MIX

Florin Călinescu a vorbit despre succesul pe care filmele românești îl au în ultima vreme. 

Cele mai noi producții cinematografice românești au acaparat cinematografele, dar și platformele online, în ultima vreme. „Teambuilding” sau „Romina, VTM” sunt doar două dintre exemplele de filme pe care publicul le-a urmărit în număr extrem de mare, în această perioadă. Părerile cu privire la calitatea filmelor au rămas însă împărțite. Florin Călinescu face parte din categoria celor care laudă aceste producții și încurajează, pe viitor, crearea a câtor mai multe. Motivul este simplu, explică omul de televiziune. Tipul acesta de filme adună extrem de mulți oameni în cinematografe și sunt finanțate din bani proprii. 

„Toate aceste producții sunt necesare, de la Teambuilding la Romina, la Taximetriști, pentru că duc lumea acolo, la cinematograf. Și pentru asta, jos pălăria. Mai sunt importante pentru că și-au pus bănuții lor în joc, nu CNC, nu pile, nu șmecherii, nu jurii aranjate. Respectul meu pentru oamenii care-și pun banii lor, care-și fac filmele pe munca lor, pe timpul lor”, a declarat Florin Călinescu în cadrul podcastului realizat de George Buhnici, potrivit unica

Te poate interes ași: Florin Călinescu, diagnosticat cu cancer: Un malaxor al destinului pe care nu-l doresc nimănui. Va ajunge să pătrundă la creier

 

Florin Călinescu s-a retras din televiziune

Chiar dacă era unul dintre cele mai sonore nume de pe micile ecrane, având colaborări importante cu mai multe posturi de televiziune, precum Pro TV sau Prima TV, Florin Călinescu a decis în urmă cu câteva luni să se retragă. Acesta consideră că în zilele noastre atenția publicului nu mai este îndreptată către acest domeniu, motiv pentru care, la rândul său, s-a redirecționat către mediul online, acolo unde are în plan să dezvolte proiecte importante. 

„Așa, pot să fiu creativ la mine în pijama, la mine în curte, pe casă, în fața casei, în metrou, oriunde. Libertatea mea de acum începe. Îmi pare rău că nu mai am 18 ani. Dacă eu eram acum la 18 ani și era situația tehnologică asta, mâine plecam în America și la ora asta eram cel mai tare creator de conținut de pe globul pământesc. Să nu te miri dacă o să mă vezi pe YouTube sau pe TikTok vorbind în engleză”, a spus Florin Călinescu în podcast-ul lui George Buhnici.

Pe aceeași temă: Drama neștiută a lui Florin Călinescu. Fiul omului de televizune s-a sinucis, la doar 24 de ani

 

Ce declara Florin Călinescu la scurt timp după retragerea din televiziune

Un alt motiv care ar fi contribuit la această decizie neașteptate ar fi și fakenews-ul promovat astăzi de media. Tocmai din acest motiv, fostul om de televiziune mărturisește că a renunțat să mai urmărească programele TV, sportul fiind singurul care se mai regăsește în grila sa de programe ce merită vizionate. 

„Nu sunt un consumator de mass media, pentru că, în afară de sport, unde se vede scorul pe tabelă, nu am cum să găsesc ceva deosebit. Dacă văd că scorul este de 3-1, nu mă interesează ce scrie unul sau altul, despre ofsaid, VAR, arbitraj sau transferuri. Ăla e scorul, salut, la revedere!.

Fenomenul ‘Fake news’ este împământenit, din pricina superficialității consumatorului. Acesta aleargă de dimineața până seara ca să facă rost de o bucată de pâine, și seara, cu o bere în mână sau amețit de soare, înghite ce primește din partea guvernelor, a serviciilor secrete, a alianțelor și a altor entități. Acestea au ajuns, după 150 – 200 de ani, să închidă omul într-o cușcă, în care el pendulează între salariu sau pensie și strictul necesar pentru a supraviețui”, a declarat vedeta TV, în exclusivitate pentru FANATIK, în urmă cu ceva timp. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel