TOP 4 tipuri de exerciții fizice pentru persoanele vârsnice. SPORT la vârsta a treia

Green, foto unplash
Descriere foto: Green, foto unplash

Cele mai ușoare exerciții fizice pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 50 și 70 de ani

Exercițiile fizice sunt sursa de sănătate, indiferent de vârsta pe care o avem. Antrenamentul pe partea de mobilitate este foarte important pentru vârsnici. O dată cu înaintarea în vârstă, corpul nostru, dacă nu este supus unui antrenament fizic, își pierde din mobilitate, având ca urmări amețeli, stări de somn și multe alte simptome. 

”Odată ce ați atins 50 de ani, ar trebui să vă concentrați asupra mobilității coloanei vertebrale stânga și dreapta”, spune Sam Becourtney, PT, DPT, terapeut fizic la Bespoke Treatments din New York.

Există exerciții specifice pe care trebuie să le aplicați acum, NU mâine sau poimâine.

”Adulții cu vârsta de 50 de ani ar trebui să poată să se ridice și să coboare treptele mai ușor decât adulții care au vârsta cuprinsă între 60 și 70 de ani” a mai adăugat Sam Becourtney, PT, DPT, terapeut fizic la Bespoke Treatments din New York.

Mai jos veți găsi TOP 4 exerciții fizice pentru mobilitatea corporală

Pe măsură ce parcurgeți aceste exerciții, concentrați-vă pe respirație pentru a aprofunda ușor întinderile, construindu-vă treptat flexibilitatea .

Poziția 1 

Începeți să îngenuncheați și așezați-vă partea posterioară spre călcâi. Întindeți brațele în față pe podea. Lăsați-vă capul între brațe. Stați așa pentru 30 de secunde.

Poziția 2 

Așezați-vă pe burtă cu coatele îndoite și mâinile de subsuori. Apăsați ușor palmele și ridicați pieptul la câțiva centimetri de sol, ținând oasele șoldului înrădăcinate. Stați așa pentru 10 secunde. Inversați mișcarea ușor și reveniți la pământ.

Poziția 3

Puteți să vă așezați într-o poziție confortabilă pe un scaun sau să vă ridicați.Intindeți brațul stâng peste piept.Cu brațul drept, apucă brațul stâng chiar în spatele cotului.Trageți ușor brațul stâng peste corp.Țineți aici timp de 5 până la 10 secunde.Relaxați-vă și repetați de cealaltă parte.

Poziția 4 

Așezați-vă pe un scaun cu picioarele plate pe pământ și genunchii îndoiți la 90 de grade. Așează-ți mâinile în spatele capului. Aduceți coatele aproape de linia mediană a corpului. Îndoiți-vă încet și întindeți partea superioară a corpului peste spătarul scaunului.Țineți apăsat timp de 3 secunde. Relaxați-vă și reveniți în poziția verticală. Repetați această mișcare de câte ori doriți. 

Autorul articolului: Florentina Arcu | Dată: 18 dec, 15:50 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play