Stephanie Matto, tânăra care își vinde flatulențele la borcan, a ajuns la spital din cauza suprasolicitării. Ce dietă ținea pentru a produce mai multe gaze intestinale

Data actualizării: | Data publicării:
Stephanie Matto, foto Instagram
Descriere foto: Stephanie Matto, foto Instagram

Stephanie Matto se retrage din "afacerea cu flatulențe la borcan" după ce a ajuns de urgență la spital, în urma unei suprasolicitări. 

Stephanie Matto, vedeta din "90 Day Fiancé", a fost dusă de urgență la spital cu dureri în piept. Ea susține că durerea a fost cauzată de o dietă cu ouă fierte tari și multă fasole pe care a urmat-o pentru a produce mai multe gaze intestinale, din cauza cererii mari. 


În ultimele luni, Stephanie Matto, vedeta din 90 Day Fiancé, a devenit celebră pe TikTok după ce a dezvăluit că are o afacere neconvențională: Își vinde flatulențele la borcan.

Potrivit unui videoclip TikTok, vedeta de reality show TLC câștigă uneori 45.000 de dolari într-o săptămână din activitatea ei urât mirositoare.  Stephanie Matto, care vinde un borcănel cu pârțuri la prețul de 1.000 de dolari (reducere 50%), spune că până acum a câștigat peste 100.000 de dolari din acest business.

@stepankamatto Now the only question remaining… did I really poot 97 times in 2 days? Leave your theories below! ????❤️ #90dayfiance #NBCAnnieLive #DealGuesser ♬ Take Me to Pluto - idonthateyou

Din cauza problemelor de sănătate, Stephanie este nevoită să își închidă afacerea

Într-un interviu acordat agenției Jam Press, Stephanie a vorbit despre recenta spitalizare, despre care susține că a fost rezultatul dietei sale.

"Am crezut că voi avea un atac cerebral și că acestea sunt ultimele mele clipe. Am exagerat. Îmi amintesc că într-o singură zi am băut vreo trei shake-uri proteice și un bol imens de supă de fasole neagră. Mi-am dat seama că ceva nu era în regulă în acea seară, când eram întinsă în pat și am simțit o presiune în stomac care se deplasa în sus.

Era destul de greu să respir și de fiecare dată când încercam să inspir simțeam o senzație de ciupitură în jurul inimii. Și asta, bineînțeles, a făcut ca anxietatea mea să se intensifice. De fapt, mi-am sunat prietenul și l-am întrebat dacă poate veni să mă ducă la spital, pentru că am crezut că am suferit un atac de cord", a declarat ea pentru Jam Press, potrivit  New York Post.

"Mi s-a explicat clar că ceea ce experimentam nu era un atac cerebral sau un atac de cord, ci dureri foarte intense de la gaze. Am fost sfătuită să îmi schimb dieta și să iau un medicament pentru suprimarea gazelor, ceea ce mi-a pus efectiv capăt afacerii", a mai spus tânăra.

Într-o postare pe Instagram din 4 ianuarie, Stephanie le-a oferit clienților fideli o speranță cu o altă opțiune

"Poate că ați aflat că mă retrag în curând din afacerea cu gaze intestinale la borcan și mă extind în lumea digitală a NFT-urilor!", a scris ea. "Colecția mea de borcane de pet-uri NFT a fost lansată și este disponibilă". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stephanie Matto (@stepankamatto)

Pe lângă clienții fideli, există și mulți contestatori ai afacerii conduse de tânără. În ultimele săptămâni, mulți utilizatori au criticat conceptul.

Într-un videoclip TikTok postat pe 15 decembrie, ea a scris: "Oamenii mă judecă pentru că îmi vând gazele la borcan. Ei nu știu că am făcut peste 100 de mii de dolari și dețin o casă frumoasă și mai multe mașini."

@stepankamatto Respect the hustle? #SnowballFightAgainstHunger #MyBrawlSuper #JBLGreekOut ♬ anna defending herself - Portland Tidwell

De asemenea, ea s-a apărat în fața criticilor și într-un videoclip recent partajat pe canalul ei de YouTube.

"Când iei în considerare costul de transport și manipulare, cantitatea de mâncare pe care trebuie să o mănânc pentru a produce pârțurile, cantitatea de energie și efortul pe care trebuie să îl depun pentru a crea acele pârțuri, petalele de flori care intră în borcanele de pârțuri care apoi captează mirosul și, de asemenea, fiecare borcan de pârțuri vine cu un bilet scris de mână, este nevoie de timp", a susținut ea.

"Timpul este egal cu banii", a continuat Stephanie. "Așa că atunci când însumezi totul, tot efortul și resursele naturale care intră în crearea acestui produs unic în viață, atunci chiar este o afacere bună când te gândești la asta".

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel