Pistolul folosit de Sean Connery în primul film din seria ''James Bond'', scos la licitaţie

Data publicării:
Sean Connery, foto Pixabay
Descriere foto: Sean Connery, foto Pixabay

Pistolul folosit de legendarul actor Sean Connery, decedat pe 31 octombrie la vârsta de 90 de ani, în lungmetrajul ''Dr.No'', primul film din seria ''James Bond'', este piesa de rezistenţă a unei licitaţii care va avea loc luna viitoare la Hollywood.

Pistolul semiautomat Walther PP, care, alături de modelul său de dimensiuni mai mici, PPK, a devenit unul dintre cele mai emblematice imagini ale celebrei francize cinematografice, ar putea fi vândut cu o sumă cuprinsă între 150.000 şi 200.000 de dolari în cadrul licitaţiei organizate de Julien's Auctions în Beverly Hills, pe 6 decembrie, au precizat luni reprezentanţii acestei case de licitaţii.

Pistolul, care a fost dezactivat, a fost utilizat de Sean Connery în filmul ''Dr. No'', lansat pe marile ecrane în 1962. Sean Connery, care a fost primul interpret al personajului James Bond pe marele ecran, a decedat la 31 octombrie, la vârsta de 90 de ani, notează Agerpres. 

''Silueta agentului 007 ţinând pistolul în mână va deveni cea mai emblematică imagine a francizei 'James Bond' şi una dintre cele mai recognoscibile referinţe din cultura populară a tuturor timpurilor'', a declarat într-un comunicat Martin Nolan, directorul executiv al casei Julien's Auctions.

Pistolul provine de la furnizorul arsenalului folosit în filmul original, compania BAPTY, din Regatul Unit, care l-a vândut la licitaţie în 2006, a precizat Julien's Auctions.

Revolverul este piesa de rezistenţă a unui lot alcătuit din circa 500 de obiecte de colecţie de la Hollywood, printre care se mai află casca lui Tom Cruise din pelicula ''Top Gun'' şi prima rochie purtată de Michelle Obama după ce a devenit primă-doamnă a Statelor Unite.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel