Oana Zăvoranu, reacție acidă după ce a aflat că Oana Roman își cumpără rochii de la tarabă: "Haine la kilogram, nemule!"

Data publicării:

Oana Zăvoranu a luat-o din nou în vizor pe Oana Roman, după ce a aflat că  își cumpără haine de la tarabă.

Toată lumea știe că Oana Roman deține un site de haine pe care îl promovează pe rețelele de socializare. Acolo se găsesc numeroase articole vestimentare care ar purta ”semnătura” vedetei.

Recent, fosta soție a lui Marius Elisei a fost surprinsă în timp ce cumpăra rochii de la o tarabă dintr-un complex comercial de la periferia Capitalei. În complexul respectiv, puțini sunt vânzătorii care vând produsele la bucată, totul fiind doar la seturi.

 

Oana Zăvoranu a dat-o de gol pe Oana Roman. Dovada, interviul de la DC News și DC Medical

 

Potrivit pozelor care au ajuns pe mâna Oanezi Zăvoranu, articolele vestimentare pe care a pus ochii Oana Roman la tarabă seamănă foarte mult cu cele de pe site-ul vedetei. Din acest motiv, Querida nu a stat prea mult pe gânduri și a atacat-o imediat pe rivala ei.

”Haine la kilogram, neamule! Nuuu, nu se poate așa ceva. Și noi care credeam că le face prin vreun atelier de 5 stele din Italia. Hai la haine de la ”laifstail”, influencera de la Sorbona. Gâșteleee!”, a scris Oana Zăvoranu pe Instagram.

Motivul pentru care Oana Zăvoranu și Oana Roman nu se înțeleg 

 

Invitată în podcastul lui Cătălin Măruță, Acasă la Măruță, Oana Zăvoranu  a dezvăluit care este motivul pentru care ea și Oana Roman nu se înțeleg. 

 „Ea undeva e soră dintr-o altă mamă cu Pepe. Ea m-a văzut întotdeauna, din păcate pentru ea, ca pe o rivală. (…) Ea chiar și pe la vreo 90 de ani mai speră. Știi că speranța moare ultima.

Bănuiesc că de acolo i se trage ei… Speră că îi va aranja Pepino părul, i-l va da după urechi”, a declarat Oana Zăvoranu în podcastul lui Măruță.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel