Filmul „Oameni de treabă” lovește din nou! Explicația criticului de film Irina-Margareta Nistor despre acest fenomen: „A mai luat un Gopo” /EXCLUSIV

Data publicării:
EXCLUSIV

Premiantul filmului de succes „Oameni de treabă” sau „Men of Deeds”, Iulian Postelnicu, are parte de o  caracterizare din partea criticului de film Irina-Margareta Nistor.

Irina-Margareta Nistor vorbește, în exclusivitate pentru Spectacola, despre succesul filmului „Oameni de treabă”, dar și despre talentul actoricesc al lui Iulian Postelnicu, desemnat Cel mai bun actor la Premiile Gopo din acest an. 

Oameni de treabă,  regizat de Paul Negoescu și produs de Anamaria Antoci, Ana Voicu, Paul Negoescu, Poli Angelova , a fost marele câștigător de la Premiile Gopo din acest an, obținând trofeul pentru Cel mai bun film în urma procesului de votare la care au participat peste 650 de profesioniști din lumea filmului autohton. Oameni de treabă a obținut alte 5 trofee.

Alături de Iulian Postelnicu, Vasile Muraru, Anghel Damian și Crina Semciuc, din distribuție mai fac parte actorii Oana Tudor, Daniel Busuioc, Anne Marie Chertic, Radu Ghilaș, Cezar Amitroaei, Lenuș Teodora Moraru, Alexandra Vicol, Ioan Crețescu, Petruț Butuman, Marius Rusu, Bogdan Horga, Gheorghe Frunză, Irina Mititelu, Andrei Stehan, Vitalie Bichir, Cătălin Mîndru și Delia Lupașcu. Filmul a avut premiera națională pe 25 noiembrie 2022.

Această comedie neagră  spune povestea unui polițist din mediu rural prins într-o serie de întâmplări nefaste ce îl obligă să ia decizii importante

 

 

Spectacola: Potrivit IMDB, rating-ul filmului „Oameni de treaba” (Men of Deeds) este de 7,3, dumneavoastră ce notă ați acorda acestui film sau considerați că este o notă meritată acest 7,3?

Irina-Margareta Nistor: Depinde pentru ce este acest 7,3 din 10 în primul rand, pentru că, dacă i-l dai pentru felul cum este filmat și până la cum este jucat atunci, totuși, poate e nota potrivită, dar per total dacă întrebi, impactul pe care-l are la public și nu la premiu,și nu la votanți, ci la public, sigur că nu va fi aceeași situație pentru că oamenii vor să trăiască cu mai multă intensitate, dar fără să se sperie de ce se întâmplă acolo (...) Este foarte neobișnuit, mai ales după 2 ani în care, și mereu spun treaba asta, în acești 2 ani foarte multă lume s-a refugiat la țară… ei zic că plecăm de la oraș că acolo suntem mai izolați, e aer curat, adică înainte toată lumea încerca să plece de la țară la oraș, acum e mișcarea inversă (…) și acolo sunt suficiente probleme.

VEZI ȘI: Motivul pentru care românii adoră filmele Horror. Irina-Margareta Nistor: „Probabil o avem în genă de la Dracula” /EXCLUSIV

Spectacola: Legat de „Men of Deeds”, cum ați caracteriza talentul actorului Iulian Postelnicu, câștigător al Premiului Gopo pentru cel mai bun actor, raportându-vă, de asemenea, și la standardul Hoolywood?

Irina-Margareta Nistor: Este foarte bun pentru roluri negative, să nu uitam că el a debutat sau cel puțin eu, personal, l-am descoperit într-un rol pentru care a mai luat un Gopo, respectiv în rolul torționarului din arest, unde eu am fost la fel de mirată (…) el desigur joacă bine de fiecare dată, dar pe de altă parte întreg filmul acela (Men of Deeds) este ca un western, de obicei într-un orășel (…) trebuie să te și atașezi de el, sa fie placut.

 

 

Spectacola: Devine un anumit gen de filme tot mai popular pentru societatea de astăzi? Se refugiază oamenii astăzi, din cauza problemelor, într-un anumit gen? Spre exemplu, în comedie pentru a se simți mai bine, în filme de acțiune pentru a căpăta încredere în sine?

Irina-Margareta Nistor: Cred că se refugiază mai degrabă în seriale pentru că sunt mai ușor văzute de acasă și pare, asa, o poveste nesfârșită. Cănd e vorba de seriale, tentația e cea mai mare la cele istorice din câte am observat.

 

Vizionați emisiunea integral cu Iulian Postelnicu aici: 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: George Eduard Caramiciu | Categorie: Cinematografie


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel