Netflix va produce un reality-show inspirat din serialul ''Squid Game'', cu premii consistente şi fără consecinţe fatale

Data publicării:
Squid Game, captură video YouTube
Descriere foto: Squid Game, captură video YouTube

"Squid Game", cel mai vizionat serial produs de Netflix, nu va mai fi doar un program singular de ficţiune, după ce platforma de streaming americană a decis să dezvolte pe baza acelei producţii TV "cel mai mare concurs de tip reality-show din toate timpurile", care se va intitula "Squid Game: The Challenge".


Spre deosebire de intriga serialului "Squid Game", în care miza era viaţa sau moartea protagoniştilor, cea mai rea soartă posibilă din viitoarea competiţie cu 456 de concurenţi va fi ca aceştia să plece acasă fără să primească o parte din câştigurile totale de 4,56 milioane de dolari, despre care reprezentanţii Netflix afirmă că reprezintă cea mai mare sumă de bani acordată vreodată în istoria emisiunilor concurs de tip reality-show.

"Squid Game" a devenit cel mai vizionat serial produs de Netflix atunci când a fost lansat în septembrie 2021 şi spune povestea unui grup de concurenţi cu probleme financiare care participă la jocuri specifice copilăriei pentru a avea şansa de a câştiga o sumă de bani care să le schimbe vieţile.

Primul sezon deţine recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile, cu peste 1,65 de miliarde de ore vizionate în primele 28 de zile după lansarea acestei producţii, a anunţat compania americană.

Viitorul concurs de tip reality-show, prezentat în 10 episoade, va include jocuri inspirate din serialul original, precum şi câteva concursuri noi, au precizat reprezentanţii Netflix.

Unul dintre principalii creatori americani ai platformei YouTube, MrBeast, a realizat o transpunere neoficială în realitate a acestei idei recreând elemente preluate din decorurile celebrului serial sud-coreean şi găzduind jocuri prezentate în producţia originală, precum "Red Light, Green Light". Creatorul de pe YouTube a renunţat totuşi la elementul bazat pe "uciderea" concurenţilor din serialul TV, însă a ales să ataşeze un dispozitiv special pe spatele tuturor celor 456 de concurenţi şi care mimează o împuşcătură atunci când un participant este eliminat din viitorul reality-show.

Filmările pentru acest reality-show realizat de Netflix vor avea loc în Marea Britanie, iar noua producţie se adresează pentru moment doar vorbitorilor de limbă engleză. Anunţul referitor la acest program de tip reality-show a fost făcut la doar câteva zile după ce reprezentanţii platformei Netflix au anunţat că serialul "Squid Game" va continua cu cel de-al doilea sezon, notează Agerpres.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel