Mona Segall, producătoarea America Express, renunță la show-ul de succes: „Nu vrea să mai filmeze în...”

Data actualizării: | Data publicării:

Formatul America Express ar putea avea parte de modificări de anul viitor.

America Express a ajuns să fie unul dintre cele mai urmărite show-uri din prezent. Mai multe perechi de vedete pornesc în aventura vieții lor, fără bani, telefon mobil sau mâncare, fiind nevoite să se descurce pe cont propriu, dar, în același timp, să rezolve și toate probele cu succes și să ajungă primele la linia de sosire, adică la Irina Fodor, prezentatoarea emisiunii. Dacă primele sezoane s-au filmat în diferite locații din Asia, ultimele două au avut loc în America, unde siguranța participanților a fost pusă de multe ori sub semnul întrebării. Din această cauză, anumite surse susțin faptul că Mona Segall, producătoarea emisiunii de succes, nu va mai produce această emisiune anul viitor tot în America, dorindu-și să se întoarcă la formatul „Asia Express.”

“Securitatea în acest sezon a fost la cel mai înalt nivel. Cu toate acestea, nu au putut fi prevenite jafurile. Au fost multe momente în care situațiile ar fi putut fi terifiante dacă nu ar fi existat atâta pază și protecție. A fost dificil, motiv pentru care Mona a decis că nu vrea să mai filmeze în aceste țări și nici în America. A spus că nu vrea să mai expună nici concurenții și nici echipa la un asemenea stres. De aceea renunță la forma aceasta a proiectului. De anul viitor se va reveni la formatul Asia Express”, au dezvăluit surse din Antena 1, pentru cancan.

VEZI și: Vedeta care a renunțat la emisiunea America Express: „Motivul principal al lipsei mele din acest sezon...”. Fanii au rămas uimiți

Irina Fodor, la un pas să fie răpită în America Express

Chiar dacă toți concurenții, cât și restul echipei, au avut parte pe tot parcursul emisiunii de securitate maximă, au avut inevitabil loc și anumite situații, care i-au făcut pe unii dintre ei să-și pună sub semnul întrebării siguranța. Irina Fodor, prezentatoarea emisiunii, a avut parte de un astfel de episod, când aceasta a fost la un pas de răpire.

„A fost un moment care mi-a cam dat fiori, să îți spun sincer. Eram într-o piațetă, așteptam concurenții, când cel care ne supraveghea, de la echipa de securitate, s-a schimbat la față și ne-a spus că trebuie să plecăm de acolo exact în momentul acela. Nu ne-a lăsat să mai strângem pupitrul, pur și simplu ne-a luat pe sus și ne-a băgat la parterul unei clădiri, într-o cafenea. Ce m-a speriat mai tare a fost că LPA-ul (adică un translator, un ghid local, arondat echipei noastre) a zis că lui îi e teamă și nu ar mai vrea să continue în proiectul nostru.

Am aflat între timp și ce se întâmplase: niște indivizi ne făceau poze și se pare că aceasta este strategia atunci când vor să documenteze o posibilă victimă, ca să afle dacă și ce răscumpărare pot primi. Bine, nu s-a dovedit până la urmă dacă a fost o alarmă falsă și oamenii ne făceau poze din curiozitate sau dacă într-adevăr erau motive de îngrijorare, dar a fost bine că s-au luat masuri de precauție rapid.”, a declarat Irina Fodor, potrivit viva.

Citește și: Copiii Andreei Esca, Romică Țociu, Iulia Albu și iubitul ei, Mike sunt printre concurenții noului sezon America Express

Siguranța concurenților, pusă sub semnul întrebării

Dacă în Asia, soția lui Răzvan Fodor nu avea astfel de preocupări cu privire la propria siguranță, aceasta mărturisește că lucrurile s-au schimbat, odată ce a ajuns în America.

„Clar, ritmul e același pentru toată lumea: un mic dejun pe fugă, toată ziua în cursă și câteva ore pentru odihnă noaptea. Dar m-am obișnuit cu agitația asta, mai greu mi-a fost să mă adaptez, sezonul acesta, la sentimentul de nesiguranță din țările pe care le-am traversat. Dacă îți poți antrena cumva corpul să ducă toate provocările fizice, gândurile nu prea poți să le controlezi.”, mai spunea Irina.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel