Misha Miller lansează „Underwater” - o experiență muzicală ca o scufundare într-un ocean de sunete / VIDEO

Data publicării:
Misha Miller, foto Instagram
Descriere foto: Misha Miller, foto Instagram

Misha Miller, una dintre cele mai promițătoare artiste din industria muzicală, aduce o nouă lansare perfectă pentru această vară: „Underwater”. Piesa este o experiență muzicală captivantă, în care versurile sunt ca perlele ascunse, iar ritmurile valurilor mării te invită să te lași purtat de vocea puternică și expresivă a Mishei Miller.

„Underwater” surprinde audiența cu un refren memorabil și beat-uri molipsitoare, care te vor face să dansezi până în zori. Producția muzicală impecabilă completează perfect vocea puternică a artistei, oferind ascultătorilor o experiență de neuitat.

Youtube video image



Despre Misha Miller


Misha Miller a obținut un succes răsunător cu ultima sa lansare, „Un minut”, care a dominat topurile, ocupând primul loc timp de 5 săptămâni cu cele mai multe play-uri la radio. Piesa a atins și poziția numărul 1 în Shazam România și a strâns peste 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Cu peste 500.000 de ascultători lunari și o prezență proaspătă și carismatică, Misha Miller și-a asigurat rapid un loc în topurile europene de la debutul său în muzică.


Artista a semnat colaborări importante și a compus melodii care au devenit hituri la nivel internațional, cum ar fi „ Smoke Me”, alături de Sasha Lopez, care a dominat piața muzicală din România și a generat peste 2 milioane de vizualizări și 1.000.000 de stream-uri în doar o lună. Piesele „What Mama Said” și „Sacred Touch” cu Manuel Riva, precum și „Touche” cu SickoToy, au acumulat zeci de milioane de vizualizări pe YouTube și milioane de streaming-uri pe platformele digitale, ajungând în topurile muzicale din mai multe țări.


Misha Miller a impresionat audiența și cu piesa „Mahala”, în colaborare cu Sasha Lopez, care a fost difuzată intens pe posturile naționale de radio din România și a ajuns în top 10 pe Mediaforest. Piesa a atins poziția numărul unu pe Shazam în Ucraina, Republica Cehă, România și Lituania, iar videoclipul a fost difuzat pe canale internaționale, cum ar fi Clubbing TV și Viva TV.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel