Mihai Trăistariu critică prestația României în semifinala Eurovision: „Piesa asta nu era de competiție” / EXCLUSIV

Data actualizării: | Data publicării:
Sursă foto: Colaj Mihai Trăistariu și Andrei Theodor/ Captură video Youtube:Eurovision Song Contest și HappyFishTV
EXCLUSIV
Descriere foto: Sursă foto: Colaj Mihai Trăistariu și Andrei Theodor/ Captură video Youtube:Eurovision Song Contest și HappyFishTV

Într-un interviu în exclusivitate pentru Spectacola, Mihai Trăistariu ne-a dezvăluit opiniile sale cu privire la performanța României din semifinala Eurovision.

Mihai Trăistariu, un celebru artist din industria muzicală, dar și românul care a reușit să cucerească cele mai multe puncte la Eurovision, este energic în a dezvolta subiectul vuit în toată țara cu privire la performanța României la cea mai de anvergură competiție muzicală din lume- Eurovision.

„S-a greșit melodia, s-a trimis aiurea”

Într-o discuție pe îndelete, l-am întrebat pe Mihai Trăistariu  despre capacitatea tânărului de 18 ani, Andrei Theodor în cadrul Eurovision, iar răspunsul nu a întârziat:

„Nu am o problemă că-i copil, că e tânăr, am învinuit puțin TVR-ul că l-au lăsat pe el să-și conceapă show-ul, că n-au contribuit cu nimic și că l-au lăsat să aleagă piesa asta, nu e ce trebuie (n.r. piesa), nu e o piesă de concurs. O piesă de concurs înseamnă ori să vii cu o voce colosală de rupi gura târgului, ori vii cu o melodie de-ți rămâne în cap, ori faci un show cu OZN-uri, trebuie să iei ochii cumva pentru că se luptă 43 de țări, fiecare își trimite vedete, nu ca la noi, copii necunoscuți. Adică totuși, trebuie să avem un pic grijă ce trimitem. Dacă vedeam că avem ceva mai bun, trimitem ceva mai bun. Aici a ieșit puțin la plesneală. Deci, acest Theodor Andrei, pe care-l știu de mic, l-am jurizat, el a mers la concursuri, la festivaluri, eu eram prin jurii, el e foarte bun ca artist, are o voce foarte bună, e interesant, dar piesa asta nu era de competiție și nicidecum pentru un concurs de o asemenea anvergură internațională. Aici e problema. S-a greșit melodia, s-a trimis aiurea”, a transmis cântărețul, pentru Spectacola.

VEZI ȘI: „Mi-e rușine”. Dan Negru face praf prestația României din semifinala Eurovision: „Am țopait cu un titlu englezesc și îmbrăcați fistichiu”

România își desființează artiștii care participă la Eurovision.

L-am mai întrebat pe celebrul cântăreț dacă e potrivit un tânăr de 18 ani, chiar dacă are talent, în detrimentul unui artist cu mai multă experiență pe scenă, mai ales dacă vorbim despre o scenă internațională: „Tu ai participat la 26 de ani la Eurovision, tânărul are 18 ani, de la 18 la 26 de ani înseamnă 8 ani de experiență, face această perioadă o diferență? Ar trebui luată în considerare vârsta?”

„Depinde, unele țări își desemnează direct o vedetă, de exemplu Rusia nu face preferințe, Rusia trimite un megastar de la ei din țară, acum n-a concurat că e cu războaiele, dar în anii trecuți, rușii nu trimiteau copii, trimiteau o vedetă de 35-40 de ani, care are super concerte, care are un preț de 50.000 de euro de concert și au luat numai locul 3, locul 4. La noi, vedetele sunt ocărâte și primesc atât de mult hate de la fanii Eurovision din România, care nu știu ce au. Românii au o problemă cu a-și desființa artistul care merge la Eurovision și atunci, de frică, vedetele noastre nu se mai înscriu, pentru că e prea mult hate în jurul câștigătorului și așa te trezești cu copii de 18-19-20 de ani care, normal, prind curaj că vor  să se lanseze. Aceștia nu merg la Eurovision ca să câștige, să facă rezultat, ei vor să se audă despre ei și iată că s-a auzit. Theodor Andrei oricum a câștigat. Iată că tinerii pot beneficia, ei au un beneficiu în urma Eurovision-ului chiar și cu rezultate proaste. Un „bătrân” nu riscă, dacă știu că nu iau un rezultat bun”, a mai adăugat artistul.

Vezi și: România nu s-a calificat în finala Eurovision 2023. Theodor Andrei nu a strâns suficiente voturi

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: George Eduard Caramiciu | Categorie: International