Madonna, din nou în lupta împotriva virusului HIV. Mesajul emoționant al artistei

Data publicării:
Madonna, sursa foto Facebook
Descriere foto: Madonna, sursa foto Facebook

Madonna a postat pe pagina sa de Instagram un mesaj emoționant pentru a-și comemora prietenii pierduți în lupta cu virusul HIV. 

„Acum nu sunt seropozitiv, dar dacă aș fi fost? M-aș teme mai mult de modul în care societatea mă va trata decât de boala în sine.”, mărturisea Madonna în cadrul unui discurs susținut cu ocazia unei strângeri de fonduri Amfar, din anul 1991. 


Madonna a fost acuzată în repetate rânduri pentru activismul ei neîncetat și necruțător de-a lungul timpului în lupta anti-SIDA. Starul în vârstă de 62 de ani și-a manifestat de asemenea și sprijinul față comunitatea LGBT. 

 
 
 
 
 
Vezi această postare pe Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

O postare distribuită de Madonna (@madonna)


„Nu mi-e frică să fiu asociată cu persoanele care sunt seropozitive și nu mă tem să le iubesc. Deoarece suferința lor este mai importantă decât suferința mea, pentru că ei sunt mult mai curajoși decât mine, pentru că problemele cu care ei se confruntă sunt reale. Și dacă putem învăța să ne înfruntăm temerile noastre, atunci sper că putem învinge și această boală.”, a mai declarat Madonna în anul 1991. 


Artista a mai precizat că acest mesaj este strâns legat și de situația actuală, când omenirea se află în mijlocul unei alte pandemii globale.


„Un memento - că nu putem renunța la luptă!” este mesajul de final al postării, un îndemn moralizator pentru persoanele aflate în suferință. Expresia „Rest in Power” este folosită în principal de comunitățile LGBT din Statele Unite pentru a comemora o persoană decedată, în special pe cineva despre care se crede că s-a luptat împotriva prejudecăților sociale, cum ar fi rasismul, homofobia sau transfobia.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Spectacola | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel