Kim Kardashian, revoltată din cauza unei reclame: "şocată de aceste imagini tulburătoare", în calitate de "mamă a patru copii"

Data publicării:

Kim Kardashian intenţionează să-şi reevalueze parteneriatul cu Balenciaga după o campanie controversată a brandului de lux

Vedeta americană de reality-show Kim Kardashian intenţionează să-şi "reevalueze" relaţia cu brandul de lux Balenciaga, după o campanie controversată a mărcii în care apar copii şi accesorii sexuale.

Casa de modă franceză, deţinută de grupul de lux Kering, şi-a cerut scuze săptămâna trecută pe contul său de Instagram şi a eliminat mai multe fotografii din campania sa pentru colecţia de primăvară-vară 2023. În una dintre acestea un copil ţinea o geantă în formă de ursuleţ de pluş alb legat cu curele negre.

Internauţii au dezvăluit, de asemenea, că într-o altă fotografie o geantă realizată în urma unei colaborări Balenciaga-Adidas se afla aşezată pe documente pe care erau tipărite fragmente dintr-o decizie a Curţii Supreme a SUA privind pornografia infantilă.

"Am tăcut în ultimele zile, nu pentru că nu am fost dezgustată şi revoltată de campaniile recente ale Balenciaga, ci pentru că am vrut să am ocazia să vorbesc cu echipa lor pentru a înţelege cum s-ar fi putut întâmpla asta", a scris Kim Kardashian pe contul ei de Twitter duminică seara.

Cea care enumără Balenciaga printre brandurile sale partenere afirmă că este "şocată de aceste imagini tulburătoare", în calitate de "mamă a patru copii". Ea a mai spus că a luat act de "retragerea campaniilor şi (de) scuzele Balenciaga".

"În ceea ce priveşte viitorul meu cu Balenciaga, îmi reevaluez relaţia cu brandul, pe baza dorinţei acestuia de a accepta responsabilitatea a ceva ceea ce nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată - şi a acţiunilor pe care le aştept de la ei pentru a proteja copiii", a adăugat vedeta de televiziune, cu 74 de milioane de abonaţi pe Twitter, notează Agerpres.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel