Iris Apfel, simbol excentric al modei, s-a stins din viață. Anunțul a fost făcut pe contul de Instagram al femeii de afaceri

Data publicării:
Sursă foto: Pexels
Descriere foto: Sursă foto: Pexels

Femeia de afaceri și un simbol al universului modei din New York, Iris Apfel, a murit în casa ei din Palm Beach, Florida, la vârsta de 102 ani.

Vestea a fost confirmată pe conturile ei de socializare la primele ore ale zilei de sâmbătă și confirmată de agentul ei, care a numit-o „extraordinară” și a spus că este personificarea stilului.

Nu a fost dată nicio cauză a morții. Ea a fost fotografiată ultima dată, sărbătorind Anul bisect, joi.

 
 
 
 
 
Vezi această postare pe Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

O postare distribuită de Iris Apfel (@iris.apfel)

Te-ar putea interesa și: Golden Buzz pentru Violeta Botezatu, la Românii au talent. A fost un moment unic în istoria emisiunii / video

Născută la New York în 1921, Iris Apfel a fost în primul rând designer de interior și a devenit o personalitate publică datorită unui contract prin care ea și soțul ei, Carl, au fost consultanți pentru interioarele de la Casa Albă pentru șase președinți, relatează Sky News.

Dar, mai târziu în viață, ea a atras atenția prin stilul său boem colorat – purtând ținute atrăgătoare, combinând haute couture și bijuterii supradimensionate.

Faima lui Iris Apfel a explodat în 2005, când Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă din New York a găzduit o expoziție despre ea, intitulată Rara Avis, care în latină înseamnă pasăre rară.

Te-ar putea interesa și: Jamila, cu ochii în lacrimi după procesul pe care l-a pierdut în scandalul „Prăjitura ecler la tavă”: „Îmi era frică să mai am succes, ca să nu mai stârnesc reacții”

Ea s-a autointitulat „starletă geriatrică” – a apărut în mod regulat în paginile de stil ale New York Times, a fost fotografiată pentru Vogue Magazine și a apărut în reclame pentru Coach, MAC Cosmetics și Kate Spade.

Apfel a strâns peste trei milioane de urmăritori pe Instagram și alți 215.000 de urmăritori pe TikTok.

Ea a proiectat, de asemenea, o linie de accesorii și bijuterii în SUA, a colaborat cu  cu o companie suedeză de îmbrăcăminte la o colecție vândută în câteva minute, bijuterii și pantofi viu colorate.

Stilul ei a fost și subiectul unui film documentar, Iris, regizat de Albert Maysles.

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Valentina Miu | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel