Irina Margareta Nistor, critici asupra filmului „Barbie”. Care este concluzia vedetei: „Nu știu dacă e neapărat corect”

Data actualizării: | Data publicării:
Irina Margareta Nistor, captură video YouTube
Descriere foto: Irina Margareta Nistor, captură video YouTube

Irina Margareta Nistor a dat verdictul pentru noul film „Barbie”. Aflați ce recomandă celebrul critic de film.

Filmul „Barbie” a fost lansat recent și a reușit să facă senzație, înregistrând încasări uriașe. O adevărată isterie roz a cuprins întreaga lume, iar oamenii au fost extrem de entuziasmați de această peliculă. Cu celebrul personaj al păpușii Barbie în prim plan, filmul a stârnit atât entuziasm, cât și un val de critici.

Irina Margareta Nistor a oferit un interviu în care a dezvăluit ce așteptări să avem de la acest film care este pe buzele tuturor în această perioadă. Pelicula aduce pe marile ecrane povestea iubitei păpuși Barbie într-un mod cu totul inedit și captivant. În interviu, criticul de film și-a exprimat opinia despre această producție și a oferit indicii despre dacă merită sau nu să fie urmărită. Astfel, Irina Margareta Nistor a adus lumină asupra intrigii și calităților acestui film, ajutându-i pe spectatori să decidă dacă este o experiență cinematografică ce nu trebuie ratată.

Ce transmite noul film „Barbie”

Celebra critică de film descrie noul film ca fiind o lume a femeilor, mai puțin a celor în vârstă. Aceasta spune că pelicula transmite foarte multe despre pasiuni.

“Barbie e un film făcut de o fată, cu o fată, cu păpușile de rigoare și cu o lume a femeilor, care cred că ar fi destul de tristă. Filmul e făcut bineînțeles, cu multă ironie. Curiozitatea este mare. Filmul e cu mult roz, nu știu neapărat dacă vedem viața în roz sau nu după vizionarea acestui film.

Dar este de urmărit, cu siguranță. Pentru că spune multe despre pasiuni și despre cum nu ar trebui să fim și cum nu ar trebui să fie lumea aceasta a perfecțiunii. Chiar începe foarte interesant filmul, la început toate păpușile erau copii, iar abia mai târziu au devenit sexy, ceea ce nu știu dacă e neapărat corect. Pe de altă parte, au construit păpuși de toate felurile acum. Și cu ochelari, sau cu câteva kilograme în plus, mai puțin păpuși mai în vârstă. Doar creatoarea acestor păpuși este mai în vârstă”, a declarat Irina Margareta Nistor pentru FANATIK.

Margot Robbie, alegerea ideală

Margot Robbie a dezvăluit că avea încredere că filmul va cunoaște un succes răsunător. În calitate de producător, actrița a fost hotărâtă să convingă studioul să investească în această idee, fiind convinsă că producția va aduce câștiguri substanțiale după lansare.

“Margot Robbie a fost alegerea ideală pentru personajul principal. Iar în ceea ce îl privește pe Ken, eu cred că era mai degrabă un Schwarzenegger mai tânăr, nu neapărat ce au ales ei. Dar fiecare își face distribuția cum consideră de cuviință. În schimb ea e foarte bine pe acel rol, este un rol greu, iar ea este cuceritoare”, a spus Irina Margareta Nistor, potrivit sursei precizate.

Margot Robbie însăși a punctat câteva aspecte:

“Indiferent de cine ar fi fost regizorul nostru, Greta era prima alegere, dar dacă ar fi spus nu, nu aș fi vrut ca regizorul să se simtă presat să mă pună pe mine în rolul principal. Am fost foarte deschisă cu privire la acest aspect și am spus că nu mă voi simți ofensată. Am fi putut alege pe oricine altcineva.

Într-un final, am înțeles că Greta vrea ca eu să joc acest rol, iar abia apoi l-a scris. De la început am fost eu în rolul lui Barbie și Ryan Gosling în rolul lui Ken. Eu le-am spus celor de la studio că filmul va face miliarde de dolari, probabil am exagerat, dar aveam un film de făcut”, a declarat actrița Margot Robbie într-un interviu pentru Collider.

Povestea irinei Margareta Nistor

Criticul de film Irina Margareta Nistor a dezvăluit o poveste interesantă despre păpușile din vremurile trecute, care aveau puține legături cu celebra Barbie. În acele perioade, păpușile erau adesea marcate cu slogane sovietice, dându-le o notă distinctă. Într-o întâmplare mai puțin obișnuită, petrecută cu aproximativ 50 de ani în urmă, la un congres al femeilor, criticul de film a adus în prim-plan această curioasă perspectivă asupra păpușilor vremii și a modului în care erau influențate de contextul socio-politic al acelei perioade.

“Pe vremuri, chiar și la noi au apărut păpuși din acestea mai ciudate, de care să nu te atașezi neapărat. Pe vremuri, la Budapesta, acum vreo 50 de ani a fost un congres al femeilor. Fiecare invitat a primit o păpușă, iar pe picioarele păpușilor cu pricina erau puse gândiri sovietice. Păpușile aveau scrise sloganuri sovietice pe ele. Asta ca să facem o paralelă a timpurilor de altădată cu cele de astăzi”, a mai adăugat Irina Margareta Nistor pentru FANATIK.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: George Eduard Caramiciu | Categorie: Showbiz

Get it on App Store Get it on Google Play