Influencerii, plătiți să promoveze turismul românesc. Sânziana Negru a răbufnit: „Domnule Ministrul Turismului, nu influencerii au nevoie de banii ăștia”

Data publicării:

Sânziana Negru a dezvăluit suma de bani pe care Ministerul Turismului ar fi fost dispus să o ofere influencerilor români, pentru a ne promova țara. 

Sânziana Negru este una dintre cele mai celebre influecerițe de la noi din țară. Aceasta are un real succes pe rețelele de socializare, acolo unde a reușit să strângă o comunitate mare de fani, care îi admiră de fiecare dată clipurile și fotografiile unice. Se pare însă că și Ministerul Turismului a sesizat faima și notorietatea de care se bucură creatorii de conținut din țara noastră, motiv pentru care ar fi vrut să-i „recompenseze” scump. Însă nu gratis. Sânziana Negru a dezvăluit faptul că 200.000 de euro ar fi fost puși în joc pentru influencerii dornici să promoveze turismul local.

„Eu pe Facebook vin rar, dar am găsit azi motiv. M-a vizitat de dimineață echipa Observator, Antena 1 pentru o știre cu subiectul: Ministerul Turismului vrea să promoveze România prin intermediul influencerilor. Mai exact, s-a încercat de 3 ori o achiziție publică cu suma de 200.000 euro pentru o agenție de publicitate care să împartă banii ăștia la câțiva oameni din online, însă nicio agenție nu s-a prezentat sau arătat interesată. Întrebarea a fost dacă suma de 200.000 euro e potrivită? Și dacă eu aș accepta bani de la Minister pentru a promova locurile din România.

1. Eu cred că suma asta e praf de zâne aruncat în ochii naivilor, căci se pare că nimeni din domeniul meu n-a știut. Ați auzit ceva de asta?

2.E plin internetul de oameni care deja promovează România și o fac GRATIS. Mă includ și eu aici.”, a scris Sânziana Negru, pe rețelele de socializare.

Poate te interesează și: Imagine rară cu Tania Budi, de la începutul carierei: „Am construit multe”. Cum arăta actrița în urmă cu aproximativ 30 de ani

 

Sânziana Negru, apel către Ministrul Turismului

Mai mult, influencerița consideră că acea sumă de bani nu ar trebui să fie „aruncată” pe promovare, ci investită cu cap. Aceasta spune că nu este suficient ca oamenii să promoveze România, dacă țara noastră se confruntă, în continuare, cu foarte multe minusuri, în extrem de multe domenii cheie, cum ar fi, spre exemplu, infrastructura.

„Am călătorit puțin prin lumea asta și am înțeles că turismul de calitate e rezultatul a tot ceea ce se întâmplă în celelalte industrii și aspecte ale țării. Nu poți avea turiști fără infrastructură, nu poți avea turiști fără o gastronomie în condiții decente și aici nu vorbim doar de cea tradițională, care oricât de delicioasă ar fi, nu e suficient. Știu că sunt mulți oameni care muncesc în turism și încearcă să promoveze România și oameni care nu muncesc în turism și care tot promovează România gratuit. Toți sunt încântați, dar nu e suficient să atragem străini.

Vin cu o nesolicitată părere, dragă domnule Daniel Cadariu, Ministrul Turismului, nu influencerii au nevoie de banii ăștia, ați putea să redirecționați această suma infimă către infrastructura României? La drumuri de exemplu? Cam cum ar putea să vină un străin aici să vadă Cabana Malaiesti sau Piatra Craiului, dacă până la Brașov face 6 ore? Să vină cu trenul, spuneți? Sigur, o idee excelență! Dvs când ați intrat ultima dată într-o gară? Pe doamnele de la ghișee, prietenoase tare cu turiștii, le cunoașteți?”, a mai spus aceasta.

Citește și: „Nu știu cum să scap de Fuego”. Drama prin care trece Paul Surugiu. Abia acum s-a aflat



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel