Delia: „E nevoie de o subtitrare, e nevoie să scrii”. Artista le închide gura celor care o critică pentru stilul vestimentar

Data actualizării: | Data publicării:

Delia a primit noi critici, în mediul online.

Delia a răbufnit din nou în mediul online. Artista a fost în centrul mai multor scandaluri, în ultima vreme, iar criticile fanilor se pare că nu se mai opresc. Dacă în trecut, solista era întrebată în mod constant de ce nu face un copil, de data aceasta, internauții s-au legat de stilul ei vestimentar. Delia a avut mereu ținute unice, ieșite din tipar, iar acest lucru se pare că i-ar fi deranjat pe unii dintre urmăritorii ei. În acest sens, cântăreața le-a transmis public un mesaj celor care o critică. În concepția ei, în cadrul unui show despre asta este vorba, despre spectacol și momente unice.

„Hai să vorbim puțin, că n-am mai vorbit de mult. Cam ce aș mai putea să răspund la întrebarea ”Hei, Delia! De ce nu te îmbraci și tu ca un om normal?” ... orice ar însemna asta ... Pentru că nu sunt un om normal. E nevoie de o subtitrare, e nevoie să scrii. Adică, în momentul în care se postează un artist într-o ținută, el trebuie să specifice ”Hei, nu uitați: sunt artist, mă duc la concert. Știți, concertul este ăla unde e o scenă, sunt lumini, reflectoare, oameni care plătesc un bilet și vor să vadă ceva spectaculos”. Ceva spectaculos, nu un civil pe scenă, îmbrăcat normal. ”De ce nu te îmbraci normal?” Normal cum? Cam cât de normal? Ce înseamnă?”, le-a transmis Delia Matache celor care o critică, pe TikTok.

VEZI și: Mama Deliei Matache: „Trebuie să trăim clipa, că nu știm cât ne-a mai rămas”. Artista, declarații controversate

@delia

Am un nerv????mic…

♬ original sound - Delia

Delia: Genurile feminin și masculin nu există

O altă declarație recentă care a stârnit un val de reacții negative în spațiul public a fost în momentul în care artista a declarat faptul că cele două genuri, masculin și feminin, sunt inexistente. Delia și-a îndemnat, în acest sens, fanii să facă fix ceea ce simt și să nu mai asculte de tiparele impuse de societate.

„Energia feminină și „energia masculină” sunt strâns legate de valorile atribuite genurilor feminin și masculin iar genurile sunt doar un construct social. Adică sunt inventate în urma negocierii sensului lor de către societate. Mai pe scurt nu sunt reale. Totul e o piesa de teatru.

Tu fă ce simți că e bine pentru spiritul tău și nu te împiedica în etichetele lor. People are so complex and fluid. Dați skip la orice guru spiritual bășit care vă zice că energia feminină înseamnă sa fii caring, sa fii supusă și energia masculină înseamnă aserțiune, inițiativă și control asupra energiei feminine”, se arată în postarea redistribuită de Delia pe Instagram, potrivit Adevărul.

VEZI și: Dan Bittman îi dă replica Deliei: „Hai să nu ne mai gândim că suntem prea mulți, că poate nu-i acolo problema”

Delia Matache nu-și dorește copii

Artista a ajuns în centrul atenției după primele declarații controversate pe care le-a făcut recent, cu privire la motivul pentru care nu-și dorește copii. Delia a fost întotdeauna o persoană extrem de sinceră, astfel încât a spus lucrurilor pe nume, fără niciun fel de perdea.

„De ce nu fac? Nu știu, dar cred că ar trebui felicitați oamenii care nu fac, pentru că toată lumea face și suntem foarte mulți și chiar nu mai avem nevoie să fim foarte mulți, adică ne-am atins scopul, ne-am înmulțit destul de mult, e plină planeta de noi și nu suntem prea simpatici așa, facem mult rău, mult rău. Consumăm multă hrană, consumăm foarte multe chestii, facem rău, poluăm.

NU! De ce să fac? Încă unul? Nu frate, lasă să nu fie. Dar nu stau eu așa bine fără stres? Dar nu stau eu așa bine fără obligații? Dar nu vin eu acasă când vreau, mă întorc acasă când vrea inimioara mea? Dar nu fac eu în viața asta ce vreau eu? Ba da, deci vrei complicații, fă un copil!”, a declarat Delia, pe rețelele de socializare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete

Get it on App Store Get it on Google Play