De ce sunt românii agresivi în trafic. Psiholog: Cine crede că sunt doar frustrări scăpate de sub control se înşală

Data publicării:
Foto Unsplash/ autor Ryan Snaadt
Descriere foto: Foto Unsplash/ autor Ryan Snaadt

Vedem zilnic accidente, bătăi, şicanări în trafic. Dar de ce? De unde pleacă toate astea? Iată, mai jos, opinia unui psiholog cu privire la aceste probleme. 

Am vorbit, astfel, cu un psiholog pentru a afla care sunt punctele de origine ale acestor frustrări. Se pare că acestea sunt diferite, în funcţie de vârstă, dar culminează similar. 

"Spaţiul online generează, în conformitate cu vârsta celui care îl foloseşte, un rezultat de care trebuie să ţinem cont mai ales dacă avem adolescenţi sau tineri adulţi în familie, respectiv furia. 

Spaţiul online, prin utilizarea excesivă şi prin participarea adolescentului şi a tânărului adult la jocuri cu conţinut agresiv generează furie, multă şi foarte multă, care este aruncată în interiorul societăţii noastre inclusiv sub forma bătăilor în trafic. 

Dacă vom avea impresia vreodată că tot ceea ce înseamnă furie în trafic reprezintă doar o frustrare scăpată de sub control, ne înşelăm amarnic. Sunt câteva tipuri de jocuri care generează furie la maximum, pe care trebuie să le menţionăm, cum ar fi GTA (Grand Theft Auto). Astfel de jocuri nu fac altceva decât să incite la comiterea actelor de agresiune. Ceea ce noi vedem în trafic astăzi reprezintă rezultatul exclusiv al utilizării spaţiului online", a precizat psihologul Radu Leca pentru DC NEWS. 


Ce se întâmplă la adulţii peste 45 de ani. Probleme pe care ne-am fi aşteptat să le vedem la... adolescenţi
Am fost curioşi să aflăm dacă aceleaşi motive se aplică şi celor care au peste 45 de ani şi, cel puţin teoretic, nu petrec atât de mult în spaţiul online sau cel al jocurilor. 

 

Citește continuarea pe DC News. 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Spectacola | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel