Dana Rogoz, blocată pe aeroportul din Frankfurt, cu întreaga familie. Compania aeriană le-a anulat biletele: „Sincer, am râs. A fost șocul”

Data publicării:
Dana Rogoz și Radu Dragomir. Foto Instagram
Descriere foto: Dana Rogoz și Radu Dragomir. Foto Instagram

Dana Rogoz și întreaga ei familie au rămas blocați pe aeroportul din Frankfurt.

Clipe de panică în familia Danei Rogoz, după ce compania aeriană le-a anulat biletele. Actrița, împreună cu soțul ei și cei trei copii, au rămas blocați pe aeroportul din Frankfurt, la întoarcerea din vacanță.

Cuplul, care are are doi copii, pe Lia și pe Vlad, dar și pe Barbu, care este fiul regizorului din prima sa căsătorie, au fost în vacanță în Bali. La întoarcere, din cauza escalelor și a întârzierilor de zboruri, au rămas blocați în aeroport.

Dana Rogoz, despre diferența de vârstă dintre ea și soțul ei: „Oamenii comentau de el: ‘Moșul, moșul’

„Și ne-am trezit în Doha! Bună dimineațaaaaa! Zborul a plecat cu o întârziere de peste 3 ore din Singapore, drept urmare am pierdut conexiunea din Doha spre București. Dar nu ne stresam noi din atâta lucru. Acum luăm micul dejun în aeroport și peste câteva ore zburam spre… Frankfurt! Și de acolo spre București. Și în loc să ajungem la ora 13:00 pe 17 august, vom ajunge la 00:30 pe 18 august.

Am aterizat în Frankfurt, dar când am ajuns la check-in ne-au spus că biletele noastre au fost anulate și nu mai avem loc în zborul spre București. A fost o eroare probabil și drept urmare vom rămâne peste noapte în Frankfurt. Sincer, am râs. A fost șocul. Mă simt ca Tom Hanks în „Terminalul', adică pare că nu mai ies din niște aeroporturi. Am senzația că sunt prinsă aici. Trebuie să găsim o cazare în noaptea asta și o să ajungem mâine. Ce să poți să faci în situația asta, altceva decât să râzi?” a spus Dana Rogoz în Insta Story.

Dana Rogoz, secretul unei relații fericite, după 10 ani de căsnicie: „Ăsta e singurul lucru pe care noi l-am făcut”

Dana Rogoz a reușit să ajungă în România și se amuză pe seama incidentului

Ulterior, vedeta a revenit, pe rețelele de socializare, cu noutăți privind situația ei și a familiei sale. Actrița spune că a reușit să ajungă în România, însă că a trebuit să-și schimbe complet planurile și, în loc să meargă direct acasă, au plecat spre Alexandria, unde are loc festivalul Ideo Ideis.

„Cum nu mai există niciun alt zbor spre țară, ni s-a asigurat cazarea peste noapte, într-un hotel din aeroport. De dimineață, la 9:45, pe 18 august, ne-am suit în avion spre casă. Culmea e că nu vom dormi acasă în prima noapte, ci la Alexandria, unde ar fi trebuit să ajungem deja, la festivalul Ideo Ideis, dacă zborurile ar fi mers conform planului inițial. Vreau doar să va asigur că mai mult am ras, decât ne-am enervat. Mai ales în Frankfurt, când am fost singurii români veniți de la Singapore, care am rămas la sol (…) Astea sunt detaliile unei vacanțe cu care rămâi în suflet peste ani, a scris ea pe Facebook.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News