Cu ce culori NU ar trebui să-ți vopsești dormitorul, dacă vrei să dormi liniștit. Ce spun specialiștii

Sursa foto: pexels.com
Descriere foto: Sursa foto: pexels.com

Specialiștii spun că nu toate culorile de vopsea, de pe pereți, sunt favorabile unui somn liniștit.

Pe 18 martie sărbătorim Ziua Mondială a Somnului. Când vine vorba de mediul perfect de dormit, detaliile contează - de la marca saltelei, la materialul cearșafurilor și, da, la culoarea pereților. Dacă dorești să te odihnești bine în fiecare noapte, nu toate culorile de vopsea sunt bune.

Iată ce spune un expert feng shui despre nuanțele favorabile somnului

Culori de evitat în dormitor

Ai observat vreodată că anumite culori te fac să te simți mai energic sau mai plin de energie? Acest lucru este valabil și în dormitoarele noastre, iar acelea sunt exact culorile pe care trebuie să le eviți. După cum spune expertul feng shui, Anjie Cho, culorile strălucitoare sunt de evitat pentru pereții dormitorului.

În mod specific, adaugă ea, vei dori să eviți roșu și portocaliu aprins, verde vibrant, neon sau albastru aprins și neon sau galben aprins, pentru că acestea sunt prea activante, prea intense pentru somn, potrivit mindbodygreen.

Culori de luat în considerare pentru dormitor

Așadar, după cum probabil ai ghicit, culorile optime pentru somn ar fi tonurile mai neutre, care te ajută să te simți calm și liniștit.

"Nuanțele mai blânde și neutre, palide și pământii sunt mai liniștitoare pentru somn", spune Cho.

Alte sfaturi de care trebuie să ții cont

Pe lângă culoarea liniștitoare din dormitor, iată alte câteva sfaturi de care să ții cont, pentru a crea cel mai bun mediu de somn:

1. Aplică alte principii feng shui

Pe lângă zugrăvirea pereților într-o culoare liniștitoare, ia în considerare încorporarea altor tehnici feng shui în dormitorul tău, cum ar fi poziționarea patului, astfel încât să poți vedea ușa (cunoscută și ca "poziție de comandă") și lăsarea unui spațiu liber sub el, pentru un flux optim de energie.

2. Ia în considerare un supliment pentru somn

Nu strică niciodată să îți dai o mână de ajutor, atunci când vine vorba de a dormi bine, iar un supliment de genul acesta, te poate ajuta să adormi mai repede și să te odihnești profund.

3. Păstrează dormitorul răcoros

Dacă ești o persoană căreia îi place să dea căldura la maxim, ar fi bine să iei în considerare scăderea termostatului, înainte de culcare. Temperatura optimă pentru somn este de aproximativ 65 de grade Fahrenheit.

4. Fă-ți o rutină în fiecare seară

Și nu în ultimul rând, un somn de calitate începe adesea cu o rutină de noapte. Pe lângă faptul că ar trebui să mergi la culcare și să te trezești la aceeași oră, în fiecare zi, include în ritualurile de relaxare și câteva activități relaxante, cum ar fi yoga ușoară, cititul, un duș sau o baie fierbinte.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Dată: 17 Martie, 20:12 | Categorie: Lifestyle
Get it on App Store Get it on Google Play