Ce machiaj a purtat Kim Kardashian în spatele măștii negre de la Gala Met 2021. Make-up artistul vedetei, dezvăluiri inedite

Data actualizării: | Data publicării:
Kim Kardashian foto Instagram
Descriere foto: Kim Kardashian foto Instagram

Kim Kardashian  a șocat pe toată lumea cu apariția de la Gala Met de anul acesta. Vedeta a purtat o ținută nonconformistă, neagră, din cap până în picioare, literalmente. Chipul ei a fost ascuns pe toată durata evenimentului. 

Mulți s-au întrebat cum arăta chipul vedetei în apatele acestei măști excentrice. Răspunsul vine de la make-up artistul ei, Mario Dedivanovic, care a confirmat că celebra Kardashian a purtat un machiaj impecabil. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian)


"În spatele măștii", a scris el marți pe Instagram, împărtășind o fotografie a machiajului pe care i l-a creat vedetei: smokey eyes și celebrul contourig.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario)


Internetul a sărit în aer

 

După apariția vedetei la acest eveniment, internăuții au lansat o serie de glume pe seama make-up artistului, unele dintre ele ajungând chiar virale. 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario)

"Mario nu poate greși cu nimic", a glumit un utilizator Twitter alături de o fotografie a măștii, în timp ce un alt meme arăta: "Dacă te simți inutil astăzi, amintește-ți că cineva a trebuit să o machieze pe Kim pentru Met Gala".

Chiar și Kardashian a comentat: "Cel mai bun look dintotdeauna!!!" la postare, în timp ce hairstylistul ei, Chris Appleton - care s-a aflat în spatele extensiilor de păr de 75 de centimetri ale vedetei - s-a amuzat și el: "Lmao". 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MAKEUP BY MARIO (@makeupbymario)

 

Gala Met a revenit la New York după doi ani de pauză din cauza pandemiei de coronavirus 

Un număr de 400 de actori, muzicieni, fotomodele, sportivi şi vedete ale reţelelor de socializare în ţinute mai extravagante ca niciodată au luat parte luni seară la gala organizată de Metropolitan Museum of Art (Met), unul dintre cele mai importante evenimente mondene din New York, după o pauză de doi ani şi jumătate din cauza pandemiei de coronavirus, notează Agerpres. 


Aproape niciunul dintre participanţi nu a purtat mască, dar pentru a avea acces pe covorul de gală de culoare crem şi a lua parte la unul dintre cele mai strălucitoare evenimente ale lumii mondene, vedetele trebuie să fie vaccinate sau să prezinte dovada unui rezultat negativ la testul pentru depistarea COVID-19. Şi să plătească 35.000 de dolari, contravaloarea biletului de intrare.

 Printre starurile prezente luni seară în inima Manhattanului s-au numărat Sharon Stone, Justin Bieber, Kim Kardashian, Megan Rapinoe, Venus Williams, Gigi Hadid, Diane Kruger, Erykah Badu, Jennifer Lopez, Rihanna Kendall Jenner, Taylor Hill, Hailey Rhode Baldwin, Kid Cudi, Frank Ocean şi Isabelle Huppert.

Pe lista invitaţilor s-a aflat şi jucătoarea de tenis Emma Răducanu, în vârstă de 18 ani, care a câştigat sâmbătă US Open, scrie DPA. Sportiva a purtat o ţinută Chanel alb cu negru accesorizată cu bijuterii de corp din perle.

''Este ireal!'', a exclamat cântăreaţa rap americană Megan Thee Stallion, constatând că este ''puţin ciudat'' că se afla în mijlocul unui grup atât de numeros în seara cea mai selectă de la New York, capitala modei, metropolă care începe să-şi revine după pandemie.

 

Purtând o rochie amplă de culoare galbenă creată de Valentino, cântăreaţa şi dansatoarea americană Normani, foarte emoţionată în faţa numeroaselor microfoane şi camere de luat vederi, a declarat că se simte asemenea unei ''prinţese, unei regine negre''.

Gala Met este un eveniment caritabil organizat în fiecare an în beneficiul Costume Institute, unul dintre muzeele din cadrul Metropolitan Museum of Art, dedicat modei, care are propriul buget şi autonomie financiară faţă de Met.

 

 

Creată în 1948, gala a fost pentru mult timp un eveniment rezervat elitei înstărite din societatea newyorkeză, principala sursă de mecenat pentru Met. Evenimentul a devenit treptat mai accesibil începând cu anii 1970 şi transformat radical odată cu sosirea în fruntea echipei de organizare a redactorului-şef al revistei Vogue, Anna Wintour, în 1995.

Aceasta a propulsat gala în seria evenimentelor mondene, adaptate pentru reţelele de socializare şi democratizării modei, fiind comparată uneori cu ceremonia decernării Oscarurilor, care are loc în Los Angeles.

 

Ediţia din 2020 a galei a fost anulată din cauza pandemiei de coronavirus, care a afectat grav New Yorkul. Ediţia de anul acesta a evenimentului, care are loc în mod tradiţional în prima zi de luni din mai, a fost decalată pentru data de 13 septembrie, ediţia din 2022 fiind preconizată pentru începutul lui mai, probabil cu circa 1.200 de participanţi, aşa cum se obişnuia înaintea pandemiei.

 

Alături de Anna Wintour, creatorul de modă Tom Ford şi CEO-ul Instagram, Adam Mosseri, cântăreaţa Billie Eilish, actorul Timothée Chalamet, poeta Amanda Gorman şi jucătoarea de tenis Naomi Osaka au coprezidat gala din acest an, desfăşurată sub semnul tinereţii şi al ''generaţiei Z''.

 


Gala Met reprezintă cea mai bună ocazie pentru marii creatori de modă de a îmbrăca starurile, dar marchează şi inaugurarea expoziţiei anuale găzduite de Costume Institute.

 

Muzeul propune anul acesta două perioade diferite de desfăşurare a expoziţiei, prima, din 18 septembrie 2021 până în septembrie 2022, iar a doua, începând din mai 2022. Intitulată ''In America: A Lexicon of Fashion'', prima expoziţie va celebra 75 de ani de la înfiinţarea Costume Institute, iar cea de-a doua, denumită ''In America: An Anthology of Fashion'', va fi dedicată ''dezvoltării modei americane''.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: International


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel