Ce culori trebuie să porți dacă vrei o mărire de salariu. Lidia Fecioru: ”Denotă că eşti o persoană de încredere şi capabilă”

Data publicării:
 Captură video Antena 3
Descriere foto: Captură video Antena 3

Lidia Fecioru a dezvăluit care sunt culorile pe care trebuie să le purtăm, dacă vrem să obținem o mărire de salariu.

Lidia Fecioru a dezvăluit în emisiunea Adevăruri ascunse de pe Antena 3 ce impact au culorile pe care le îmbrăcăm asupra celorlați. Așadar, potrivit bioenergoterapeutului există câteva reguli stricte de respectat, înainte să te prezinți la un interviu de angajare.

”Spuneam cândva că te întâlneşte după cum ești îmbrăcat. Omul face haine, dar haina este importantă pentru prima întâlnire. Când mergem la un interviu să încercăm să nu fim prea sexy şi nici în trening. De exemplu, un hanorac închis până în gât înseamnă un om închis sau ascuns. Acel om ascunde o stare proastă.

Când eşti vesel, te duci şi îţi alegi cel mai colorat lucru. Când eşti un pic obosit, vei alege ceva mai închis. Ne alegem hainele în funcţie de starea de spirit. 

Dacă ne ducem cu o stare de spirit că nu vom fi angajaţi, obligatoriu ne vom îmbrăca conform stării. Când te duci la un interviu, vorbesc culorile. De aceea, să alegem culorile reci. O cămaşă albastră şi un pantalon, dar şi o eşarfă. Albastru estompat, nuanţe de cacao sau verde. Şi roz se poate, dar unul pal", a spus Lidia Fecioru, în cadrul emisiunii Adevăruri ascunse, potrivit antena3.ro

Lidia Fecioru, leac pentru curățarea ficatului: ”Dezintoxicarea se face într-o zi”

Cu ce ne îmbrăcăm dacă vrem să fim promovați la locul de muncă

Dacă am obținut interviul la locul de muncă mult visat, atunci Lidia Fecioru vine cu câteva sfaturi esențiale pe care trebuie să le urmăm, dacă vrem o mărire de salariu.

”Când vrem să avem un interviu şi vrem să-l luăm să avem grijă cum ne îmbrăcăm. O geacă cu umerii laţi arată că ai încredere în tine. 

Pentru a obţine o promovare, de obicei, trebuie să impui o ţinută. Nu trebuie să-ţi schimbi cu totul ţinuta. Adică, să nu faci o schimbare bruscă. Când avem un serviciu, trebuie să ştim că haina de la serviciu, nu este haina de paradă. La stat sunt în rochiţe cu floricele. Eu aş schimba asta. Este deranjant la ochi.”, a mai spus ea.

Lidia Fecioru, zece adevăruri ascunse despre căsătorie: "Păstraţi aceste secrete"

”Când te duci pentru mărire de salariu la şef, trebuie să alegi să porţi culori...”

Lidia Fecioru ne îndeamnă să nu exagerăm cu culorile, atunci când vrem să obținem o mărire de salariu, și să respectăm dress code-ul impus de instituția din care facem parte.

”De exemplu, sunt de acord ca asistentele să fie super drăguţe ca oamenii să se facă bine dacă se uită la ele. Poate că unele sunt opulente în a purta foarte multe bijuterii. E ţăţească treaba. Între asistente este un fel de întrecere. Un fel de concurs.

Menţinerea unui dress code îi arată şefului că eşti în stare şi că poţi conduce un departament şi el o să te pună acolo unde meriţi. Nu trebuie să dispară zâmbetul profesional. Trebuie să fim zâmbitori.

Când te duci pentru mărire de salariu la şef, trebuie să alegi să porţi culori precum roz, culoarea vinului sau mahon şi ciocolată neagră. Este semn de lux. Ele semnifică luxul.”, a mai spus Lidia Fecioru.

Lidia Fecioru, despre ceaiul care scade temperatura şi te scapă de răceală. "Se bea dimineaţa, pe stomacul gol"

Ce culori trebuie să porți dacă ești agent de vânzări

”Dacă eşti un agent de vânzări sau vrei să vinzi ceva se spune că impresia generală compusă din tonuri maro şi verde ar fi foarte specifică. Denotă că eşti o persoană de încredere şi capabilă. Ne putem completa ţinuta cu un alb, care este asociat cu mintea deschisă.

Noi preluăm uşor dezinvoltura celor din afară. Nu ne mai pasă cum venim la job. Româncele au fost foarte cochete. Ar fi bine şi frumos să fie aşa. Trebuie să ne placă de noi", a mai spus Lidia Fecioru.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Lifestyle


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel