Ce consumă Carmen Brumă în fiecare dimineață. Vedeta are un corp de invidiat

Carmen Brumă, foto Instagram
Descriere foto: Carmen Brumă, foto Instagram

Carmen Brumă le-a dezvăluit fanilor ce consumă la micul dejun.

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul că vedeta este adepta unui stil de viață sănătos. Carmen Brumă nu ezită să împărtășească cu fanii secretele unui corp de invidiat. De data aceasta, vedeta le-a dezvăluit fanilor ce mănâncă dimineața în această perioadă a postului.

Totodată, Carmen Brumă le-a spus urmăritorilor săi că pot să găsească numeroase combinații în programul ei de post, așa că nu trebuie să opteze pentru alte rețete care nu îi satură și îi fac să mănânce mai mult ca de obicei. Vedeta s-a folosit de o lipie, combinată cu alimente pline de savoare.

„Gata antrenamentul. Ne hidratăm cum trebuie și ne apucăm de micul-dejun, varianta de post, așa cum v-am promis. O variantă care combină sursele vegetale astfel încât să aveți toți aminoacizii esențiali și să aveți un grad mare de sațietate și de satisfacție, de ce nu.

Pentru că varianta asta este una foarte gustoasă. Nu este singura, puteți să faceți o grămadă de combinații pe care le găsiți și în programul meu de post.

Pentru această variantă, aveți nevoie de o lipie, de preferabil din făină integrală, apoi eu am aici hummus cu semințe de dovleac.

Fulgii de drojdie inactivă, uscată inactiv, o sursă foarte bună de B1, Magneziu și proteine. Și niște ardei gras.”, le-a transmis Carmen Brumă urmăritorilor săi.

 

Carmen Brumă, despre alimentele pe care trebuie să le consumi toamna

 

Carmen Brumă, antrenor de fitness, cunoscută deja pentru promovarea unui stil de viață sănătos și pentru sfaturile pe care le dă atunci când vine vorba de alimentație și sport, a realizat un top al alimenteleor pe care trebuie să le consumăm toamna. 


Iată lista celor 5 alimente ideale pentru sezonul rece:


„TOP ALIMENTE IDEALE PENTRU TOAMNĂ:

1. Rădăcinoase: sfecla roșie, gulie, țelina, morcov

2. Dovleac: sursă de vitamina B, fier, betacaroten, potasiu, glucide cu absorbție lentă. Ameliorează dispoziția, te ajută să-ți controlezi pofta de dulce

3. Crucifere: varză, conopidă, broccoli (persoanele care au probleme cu tiroida trebuie să aibă grijă la cantități)

4. Fructe: pere, struguri, gutui, prune

5. Nuci: ideal de consumat după ce au fost sparte (curățate)”, a scris Carmen Brumă pe Facebook.

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 18 noi, 10:50 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play