Ce alimente poți mânca și ce trebuie să eviți, în funcție de semnul tău zodiacal

Imagine cu caracter ilustrativ, sursa pixabay
Descriere foto: Imagine cu caracter ilustrativ, sursa pixabay

Semnul tău zodiacal influenţează multe aspecte ale vieţii, inclusiv dieta. Aşa că azi ţi-am pregătit un horoscop special, care îţi arată ce alimente trebuie să mănânci şi ce alimente ar fi recomandat să eviţi, în funcţie de zodia ta.

Sănătatea și alimentația sunt direct legate. Ceea ce alegem să punem în corpul nostru ne poate afecta foarte mult sănătatea. Unele alimente pot fi mai benefice pentru sănătate, în timp ce altele nu atât de mult. Cu atât de multe varietăți largi de alimente din care poți alege, poate fi puțin copleșitor să găsești alimentele potrivite pentru tine. 

Berbec

Persoanele care au ca semn zodiacal Berbecul se bucură în general de o sănătate bună și au o imunitate puternică. Cu toate acestea, sunt mai predispuși să sufere de arsuri la stomac și de probleme cu acneea. Dacă sunteți Berbec și sunteți un băutor avid și vă place să mâncați alimente picante și sărate, vă sugerăm să le reduceți. Alcoolul, alimentele picante și sărate nu fac decât să contribuie la apariția mai multor probleme cu arsurile la stomac și reducerea lor la minimum ar fi mult mai bine pentru Berbeci. O dietă sănătoasă pentru Berbeci ar trebui să fie alcătuită din multe alimente răcoritoare care le pot susține ficatul și rinichii. Alimente precum măslinele, castraveții, spanacul, fasolea și bananele sunt unele dintre alimentele care i-ar ajuta foarte mult pe Berbeci să rămână sănătoși. Dacă poți găsi o dietă echilibrată în care să implici mai mult aceste alimente în mesele tale, atunci te vei vedea mai energic și mai sănătos.

Taur

Taurii au un corp fizic puternic și sunt mai puțin sensibili la dureri și au pofte mari. Taurii sunt cunoscuți mai ales pentru faptul că au probleme cu tiroida, împreună cu constipația. Taurii ar trebui să fie atenți cu alimentele grele sunt bogate și includ mai mulți carbohidrați. Putem înțelege că mâncarea de tip fast-food este cea pe care o preferăm, deoarece este ușoară și delicioasă, dar vă sugerăm să reduceți la minimum vizitele la un restaurant fast-food. Data viitoare când vă este foame este bine să luați o gustare cu țelină. Alimente precum merișoarele, sfecla elvețiană, conopida și hreanul sunt cele pe care le-am sugera pentru un Taur. Aceste alimente te vor ajuta să îți menții tiroida sub control și te vor ajuta și cu problemele de constipație. Taurii ar trebui, de asemenea, să încerce să se obișnuiască să folosească sare iodată în loc de sarea de mare obișnuită, deoarece este o modalitate excelentă de a vă susține tiroida.

Gemeni

O constituție mentală slabă, cu îngrijorări și anxietate excesivă, îi poate face pe Gemeni să aibă probleme la nivelul sistemului nervos. Problemele de sănătate legate de sistemul nervos și de plămâni este ceva de care  Gemeni ar trebui să fie precauți. Cafelele, alimentele cu drojdie și legumele rădăcinoase tind doar să se adauge la aceste probleme, așa că Gemenii ar trebui să se asigure că vizitele lor la cafenele sunt rare. Fasolea verde, piersicile, prunele, spanacul, peștele la grătar, crustaceele și orezul sălbatic pot fi de mare ajutor pentru a menține nervii Gemenilor în ordine. Fructe precum portocalele, grapefruit, stafidele, merele și migdalele vor fi un bun înlocuitor pentru cafea și vor fi mai apreciate și de către plămâni. O dietă care să includă aceste alimente, împreună cu o odihnă bună, va fi o metodă bună de a reduce anxietatea.

Rac

Racul are o constituție de sănătate slabă la o vârstă tânără, dar își recuperează sănătatea pe măsură ce înaintează în vârstă. Deși nimic grav, Racul are mai ales probleme cu sistemul digestiv. Alimentele uleioase, sarea și zahărul rafinat sunt materiile alimentare problematice care pot tulbura sănătatea unui Rac. Vă puteți bucura de alimente prăjite, cum ar fi cartofii prăjiți, dar nu vă faceți un obicei din a le mânca în fiecare zi sau chiar la două zile. Încercați să găsiți bucuria de a mânca fructe, legume fierte la aburi, roșii, sfeclă, iaurt vegan și zaharuri naturale. Dacă nu știi ce ar trebui să mănânci la micul dejun, poți oricând să pregătești ceva cu ovăz, și fructe sau te poți bucura oricând de pâine prăjită și ouă.

Leu

Persoanele cu semnul zodiacal Leu au o sănătate puternică și nu se îmbolnăvesc la fel de mult ca alții, iar atunci când o fac, își revin destul de repede. Leii sunt printre puținele persoane care se pot bucura de orice fel de mâncare le place, atâta timp cât nu fac excese în această privință. Totuși, mâncărurile picante și produsele lactate pot fi greu de digerat pentru Leu, așa că dacă există vreun aliment pe care ar trebui să încerce să îl mențină la minimum, acesta va trebui să fie aceste tipuri de alimente. Leii duc de cele mai multe ori o viață ocupată și ard o mulțime de carbohidrați pe parcursul zilei. Alimentele care oferă multe proteine sunt cele pe care un Leu ar trebui să le includă în dieta lor. Cerealele integrale, orezul, citricele, merele, piersicile, legumele rădăcinoase, smochinele și nucile sunt câteva dintre alimentele care furnizează carbohidrați și care îi pot oferi Leului nutrienții necesari pentru a trece peste zi.

Fecioară

Stăpânul Fecioarei este Mercur, iar atunci când planeta este afectată, problemele de sănătate legate de intestine și de sistemul nervos pot tulbura persoanele cu acest semn zodiacal. Produsele lactate, cum ar fi ciocolata și alimentele care sunt atât bogate, cât și grele, pot fi un pic cam dure pentru sistemul digestiv, așa că savurându-le în cantitate mică, totul ar trebui să fie bine pentru Fecioară. Fecioarele ar trebui să se asigure că primesc o mulțime de fibre și grăsimi Omega. Avocado, ouăle, conservele de pește și fructele de mare proaspete sunt foarte bune pentru a furniza acești nutrienți. Alte alimente precum ovăzul, salatele de fructe, sucurile de fructe, bananele, supele, ceaiurile și migdalele sunt, de asemenea, bune în acest sens. Fecioarele au longevitate și rămân sănătoase la bătrânețe atâta timp cât au grijă de corpul lor.

Balanță

Balanțele posedă o structură fizică sănătoasă în general, dar sunt susceptibile la boli legate de rinichi și sunt mai predispuse să se confrunte și cu schimbări de dispoziție. Băuturile carbogazoase, alcoolul și zahărul rafinat sunt ceva ce ar trebui evitate de Balanțe. Să te ții departe de băutură poate fi o treabă grea, dar nu este ceva imposibil și, dacă nu te poți lipsi de una, poți oricând să o menții la minimum. Conopida, afinele, bibanul de mare, strugurii roșii, usturoiul, uleiul de măsline, varza și ardeiul gras sunt alimente sănătoase care sprijină rinichii să funcționeze mai bine. Dacă sunteți Balanță și vă place să mâncați pui, vă sugerăm să mâncați pui fără piele, deoarece este o alegere mai sănătoasă. O mâncare mai ușoară este ușor de digerat și te poate ajuta să rămâi calmă și să previi schimbările de dispoziție.

Scorpion

Persoanele cu semnul zodiacal al Scorpionului au adesea probleme cu vezica urinară și suferă cu ușurință și de infecții ale tractului urinar. Alcoolul nu face casă bună cu organismul Scorpionului, așa că băutura trebuie păstrată pentru scopuri ocazionale. În afară de alcool, alimentele uleioase și cu drojdie sunt, de asemenea, ceva ce Scorpionul ar trebui să încerce să evite. Lichidul este necesar pentru un Scorpion, dar în loc de alcool, apa ar trebui să fie alegerea lor pentru a-și potoli setea. Sparanghelul, castraveții, bananele, migdalele, nuca de cocos, prazul, roșiile și salatele verzi sunt bune pentru sănătatea Scorpionului. Dacă un Scorpion se simte deprimat, consumul de lucruri precum cireșele negre, brânza de vaci, ceapa, cresonul și păstârnacul pot ajuta la înveselirea stării de spirit.

Săgetător

Săgetătorii pot cădea în obiceiul de a mânca în exces, ceea ce ar putea duce la o creștere ușoară în greutate. Excesul de greutate poate duce întotdeauna la multiple probleme de sănătate, motiv pentru care Săgetătorul ar trebui să stea departe de ciocolată, sosuri și zahăr. Aceste alimente sunt ușor de dependent și sunt mult mai ușor de accesat, de asemenea, așa că ar trebui să se țină departe de astfel de alimente pentru o sănătate și un fizic mai bun. Săgetătorul ar trebui să mănânce alimente care oferă proteine bogate, cum ar fi sfecla, roșiile, prunele, puiul și peștele. Alimentele integrale, perele mere, portocalele, căpșunile și legumele rădăcinoase sunt, de asemenea, alimente bune pentru ei.

Capricorn

Capricornii au nevoie de mult sprijin pentru oasele și dinții lor, deoarece aceste părți ale corpului sunt slabe în comparație cu alte zodii. Ar trebui să evite alimentele cu mult sodiu, ciocolata, legumele și alimentele inflamatorii. Pentru cineva ca și Capricornul, aceste alimente nu fac decât să inflameze problemele de sănătate și să se țină departe de ele poate duce la o sănătate mult mai bună. Alimentele îmbogățite cu calciu precum laptele, iaurtul, brânza, sardinele, fasolea, lintea și smochinele sunt mult mai potrivite pentru oasele și dinții Capricornului. Orezul, sucurile de fructe, salatele de fructe, varza, porumbul, ceaiurile și supele sunt ceva de care Capricornul se poate bucura din plin.

Vărsător

Circulația sângelui este importantă pentru un organism sănătos, iar Vărsătorul este zodia care are cele mai multe probleme în această privință. Vărsătorul ar trebui să încerce să mănânce lucruri care nu pun prea multă presiune pe inimă, iar alimentele cu grăsimi, sare și zahăr nu sunt calea de urmat. Înțelegem dacă ți-ar plăcea o mușcătură din acel burger suculent sau o felie din acel tort delicios, dar încearcă să le eviți pe cât posibil. Vărsătorii ar trebui să încerce să își mențină zahărul din sânge în echilibru și alimente precum tonul de homar, spanacul, porumbul, migdalele, nucile și perele sunt agenții pentru a face acest lucru. În loc de un suc cu acid, Vărsătorul ar trebui să încerce să bea suc de fructe. Merele, portocalele, perele, țelina, porumbul, morcovii, roșiile și broccoli sunt alegerea cea mai sănătoasă pentru un Vărsător.

Pești

Semnul zodiacal reprezentat de pești este de elementul apă, iar alimentele care susțin funcțiile sângelui, ficatului și creierului sunt alegerile cele mai sănătoase pentru Pești. Adesea, Peștii au probleme cu ținerea în frâu a băuturii. Așadar, ei ar trebui să păstreze băutura la minimum și ar trebui să evite alimentele uleioase, cu drojdie și sărate, precum și cafeaua. Alimentele care sunt bogate și în fier și proteine, cum ar fi gălbenușurile de ou, stridiile, rinichii, orzul, fasolea uscată, spanacul, salata, stafidele, curmalele și carnea slabă de vită sunt foarte utile pentru a se menține sănătos și puternic. Fructele precum merele, strugurii, portocalele, prunele și piersicile sunt, de asemenea, bune pentru ei.

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 11 aug, 09:23 | Categorie: Horoscop
Get it on App Store Get it on Google Play