Cât de pură este apa de ploaie pe o planetă toxică. "NU mai e sigură de băut sau de spălat!". Dorobăț: Riscul de contaminare cu bacterii, foarte ridicat

Data publicării:
Sursa foto: pexels.com
Descriere foto: Sursa foto: pexels.com

Apa de ploaie este folosită nu doar pentru a uda grădina sau curtea, ci și ca tratament cosmetic. Află riscurile la care te supui atunci când o folosești pe piele sau păr.

Apa de ploaie este toxică. Apa de ploaie este improprie consumului oriunde pe Pământ. Apa de ploaie conține substanțe chimice toxice, potrivit celor mai recente studii. Oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Stockholm au realizat un studiu în care au analizat calitățile bio-chimice ale apei de ploaie. Rezultatele sunt clare.

"Nu există niciun loc pe Pământ unde apa de ploaie să fie sigură pentru băut, conform datelor pe care le-am utilizat", a declarat Ian Cousins, profesor la Universitatea din Stockholm şi autor principal al studiului, publicat în revista Environmental Science and Technology.

Ce se întâmplă dacă te speli pe față sau păr cu apă de ploaie

Prof. univ. dr. Carmen Dorobăț, medic infecționist, a explicat în exclusivitate pentru DC MEDICAL, ce se întâmplă dacă folosim apa de ploaie pentru a ne spăla pe păr sau față. Sunt persoane care consideră că apa de ploaie este curată, însă realitatea care este susținută prin analize de laborator contrazic aceste mituri.

”Apa de ploaie strânsă de regulă de la un acoperiș pe care îl spală, pentru că sunt puse recipient în acele zone în care se poate strange apa de ploaie, pot fi încărcate cu bacterii sau elemente infecțioase cu care noi implicit venim în contact.

Când ne spălăm pe cap, apa vine în zona ochilor, a nasului și a gurii și atunci riscul de contaminare cu bacterii este unul foarte ridicat. În concluzie apa de ploaie nu este benefică”, a declarat prof. univ. dr. Carmen Dorobăț, în exclusivitate pentru DC Medical.

Citește întreaga știre pe DC Medical.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News