Cât a costat-o pe Lora „izolarea” de cinci luni din Bali

Data actualizării: | Data publicării:

O vacanță de două săptămâni s-a transformat în cinci luni. Cât a costat-o pe Lora concediul prelungit forțat din Bali. 

Cu un look de invidiat și un videoclip nou, filmat în Bali, Lora a povestit marți dimineață, la matinalul TVR 1 „Cu capu-n zori”, despre spectaculoasa vacanță pe care a avut-o anul acesta. După mulți ani în care a renunțat la distracție în favoarea muncii, Lora și-a programat pentru acest an o excursie de două săptămâni în Bali. Numai că planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg, așa că artista s-a trezit... blocată în insula indoneziană pentru cinci luni!

 

„Eu sunt omul care nu se ducea în vacanțe. Omul care muncea tot timpul. Și mă uitam la colege, mă uitam la Delia, care e tot timpul plecată, mă uitam la Liza, care punea poze de peste tot din jurul lumii și eu ziceam: Ah, ce drăguț, Doamne!... Mai trag tare lunile astea sau anul ăsta – că așa mă păcăleam singură – și după aceea plec și eu într-o vacanță”, a povestit Lora în platoul matinalilor de la TVR. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Amintiri din cea mai lungă vară. ???? #miss #this #amazing #bali ____________ Photo by @xeniaharitonovici ????

A post shared by LORA (@loraofficial) on


 Gabi Fereșteanu i-a adresat Lorei întrebarea ce stătea pe buzele tuturor celor care au aflat povestea surprinzătoarei vacanțe a artistei: câți bani a cheltuit acolo? 


Cred că în jur de 50 de mii de euro”, a venit răspunsul Lorei, care a adăugat, însă, că această călătorie a ajutat-o nu numai la realizarea noului clip muzical, dar și în dezvoltarea propriei afaceri cu produse cosmetice.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Până în Rai..???? #moldoveanca #Bali #islandofgods #2020

A post shared by LORA (@loraofficial) on



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Spectacola | Categorie: Vedete


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel