Carambol pe A2/ Constanţa: 16 persoane rănite, printre care 5 copii, transportate la spital. Cauza accidentului, explicată de Titi Aur

Data publicării:
Captură foto Antena 3
Descriere foto: Captură foto Antena 3

Un număr de 15 persoane, victime ale accidentelor care s-au produs, vineri dimineaţă, pe autostrada A2, au fost transportate la spital, printre acestea fiind şi cinci copii, precizează ISU Dobrogea.

Potrivit sursei citate, alte şapte persoane au fost asistate la faţa locului.

În urma evaluărilor, s-a stabilit că în evenimente au fost implicate 55 de autoturisme cu 155 de persoane, menţionează ISU Dobrogea, potrivit Agerpres.

Centrul Infotrafic precizează că traficul rutier a fost deviat pe la nodul rutier de la km 160, localitatea Cernavodă - DN 22C Cernavodă-Murfatlar.

De asemenea, pentru a evita aglomeraţia produsă pe autostrada A2 Bucureşti-Constanţa, autorităţile au recomandat şoferilor şi ruta alternativa Bucureşti - DN 3 - Constanţa.

Conducătorii auto au fost sfătuiţi să respecte indicaţiile poliţiştilor prezenţi pe traseu pentru fluidizarea circulaţiei, să adapteze viteza la condiţiile de trafic şi să evite să se angajeze în efectuarea unor manevre riscante, cum sunt depăşirile coloanelor de autovehicule sau întoarcerile pe segmente de drum unde această manevră este interzisă.

Traficul a fost reluat pe banda a doua a autostrăzii A2 pentru coloana blocată de la Cernavodă spre Constanţa


Traficul rutier a fost reluat pe banda a doua a autostrăzii A2 pentru coloana de autovehicule blocate de la Cernavodă spre Constanţa, anunţă, vineri, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Constanţa.

Conform sursei citate, pentru cei care vin de la Bucureşti, traficul rutier rămâne deviat pe DN 22C, în nodul rutier de la Cernavodă.

 

Cauza accidentului de pe Autostrada Soarelui, explicată de Titi Aur

Titi Aur a explicat pentru DC News  fenomenul 'efectului de turmă' și despre care nu vorbește nimeni.

'Explicația acestui accident este una singură: așa-numitul 'efect de turmă'. Acesta se produce, în 98-99% din cazuri, pe autostradă, acolo unde parcurgem o distanță lungă pe cel puțin 2 benzi. Eu, șofer, conduc defensiv, la o viteza de 90 km/oră, în condiții de ceață, la o anumită distanță față de mașina din față. La un moment dat, mă depășește o altă mașină cu o viteză mai mare. Subconștientul meu va spune că sunt cam fraier, de ce merg eu cu o viteză mai redusă decât cel care m-a depășit?! Prin urmare, măresc un pic viteza, fără să gândesc și logic. Pur și simplu, mă iau după cel de lângă mine. Și altul va proceda la fel șamd. Dacă am face o analiză, în aceleași condiții de vizibilitate și aderență, la intrarea pe o autostradă, de exemplu la intrarea pe autostradă din București, distanțele sunt destul de mari și viteza mică. Dacă parcurgi câțiva zeci de km, vom vedea că viteza este mult mai mare și distanța între mașini este mult mai mică tocmai pentru că după câțiva kilometri apare acest efect de turmă.', a spus Titi Aur la DC News.

Citește pe DC News declarațiile complete. 

 

 



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Veronica Mavrodin | Categorie: Stiri


Get it on App Store Get it on Google Play


DC Media Group Audience

pixel