Aveți grăsime în partea inferioară a spatelui? Trucuri simple, pentru o talie de viespe

Sunt vizibile mai ales atunci când porți blugi strâmți: acele perne moi de grăsime din partea inferioară a spatelui. Este dificil să scapi de aceste pernuțe, dar cu siguranță nu imposibil. Ceea ce este important este să faci exercițiile potrivite, astfel încât să te concentrezi în special pe acea zonă lombară.

Grăsime dorsală

Spune adio grăsimii dorsale cu aceste sfaturi utile!
Se observă mai ales atunci când porți blugi strâmți: acele perne moi de grăsime lombară inferioară. Este dificil să scapi de aceste pernuțe, dar cu siguranță nu imposibil. Important este să faci exercițiile potrivite, astfel încât să te concentrezi în special pe acea zonă lombară. O dietă adecvată este, de asemenea, esențială.

Exercițiile fizice sunt importante!

Arderea grăsimilor

Dacă vrei să începi să arzi acea grăsime, cel mai important lucru este să faci exerciții fizice în mod regulat. Antrenamentul de forță este deosebit de important, deoarece astfel îți dezvolți mușchii, iar aceștia, la rândul lor, sunt importanți pentru a arde multe calorii. Grăsimea de pe spate nu va dispărea brusc, dar prin antrenarea mușchilor, spatele tău va începe să arate mai tonifiat. Asta pentru că organismul tău va arde grăsimea chiar și atunci când nu te miști, dacă ai dezvoltat suficient țesut muscular.

Alimente

O dietă adecvată este, de asemenea, foarte importantă dacă vrei să scapi de grăsimea din partea inferioară a spatelui. Mâncând în mod regulat porții mici, îți pui metabolismul în funcțiune și acest lucru te va ajuta să arzi grăsimea mai repede. Asigură-te că mănânci în principal produse neprocesate, cum ar fi legume, fructe, pâine integrală, orez brun și paste integrale. Încercați să consumați cât mai puțin zahăr posibil. Fibrele, pe de altă parte, sunt excelente. Acestea sunt mai greu de digerat, ceea ce înseamnă că organismul dumneavoastră trebuie să muncească din greu pentru a face acest lucru. Iar acest lucru face minuni pentru arderea grăsimilor!

Cardio

Antrenamentul cardio vă va crește ritmul cardiac și vă va face să ardeți grăsimi. Un tip bun de antrenament cardio este, de exemplu, aerobicul. Încercați să combinați antrenamentul cardio cu antrenamentul de forță, cum ar fi apăsarea pe bancă și ridicarea greutăților.

Exerciții la domiciliu

Ceea ce este grozav la următoarele două exerciții este că le puteți face în confortul propriei case.

Exercițiul 1: Întindeți-vă pe spate (de preferință pe ceva de genul unui covoraș de yoga, dar și un covor este suficient) și încordați-vă fesele ca și cum ați încerca să țineți o monedă între fese. Întindeți brațele și picioarele. Ridicați brațele, umerii și picioarele de la sol și rămâneți în această poziție timp de zece secunde. Eliberați, apoi repetați exercițiul cât mai des posibil într-un minut.

Exercițiul 2: Întindeți-vă pe burtă pe o saltea sau pe un covor. Țineți gâtul în linie cu coloana vertebrală. Ridicați picioarele, brațele și pieptul de la sol. Mergeți "înotând", ridicând brațele și picioarele mai sus și mișcându-le în sus și în jos. Continuați astfel timp de un minut, odihniți-vă timp de 15 secunde și apoi repetați exercițiul, potrivit tips-and-tricks.co

Citește și: Cinci fructe care te ajută să slăbești: "Oferă rapid senzaţia de saţietate şi poate ajuta la eliminarea grăsimii de pe burtă"

„Nu toată grăsimea e la fel”. Mihaela Bilic explică diferența dintre grăsimea albă și grăsimea brună: Chiar ajută la slăbit!



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 13 noi 2022, 19:03 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play