Alimente care îți asigură fericirea: sunt bogate în dopamină și te vor face să te simți bine imediat

Alimente pentru sănătate, sursa pixabay/ autor silviarita
Descriere foto: Alimente pentru sănătate, sursa pixabay/ autor silviarita

Iată o listă de alimente bogate în dopamină care te ajută să te simți fericit.

Nivelul scăzut de dopamină ar putea fi tradus prin unele stări mai puțin plăcute, lipsa de motivație și entuziasm.

Dopamina este unul dintre numeroșii neurotransmițători din creierul uman. Este un hormon responsabil de starea de bine, pe care creierul îl eliberează ca recompensă pentru a te motiva să-ți îndeplinești sarcinile zilnice.

De la un sentimentul de satisfacție până la a te motiva să fii mai productiv, dopamina te ajută în mai multe moduri. Deși un nivel bun de dopamină tă poate ajuta să fii motivat, să îmbunătățești funcția cognitivă și să reglezi mișcările corpului, nivelurile scăzute de dopamină pot reduce entuziasmul și motivația. Cu toate acestea, anumite alimente pot ajuta la menținerea sub control a nivelului de dopamină.

Iată cum poți crește nivelul de dopamină în mod natural.

1- Mănâncă alimente bogate în proteine. Alimentele bogate în proteine ​​conțin aminoacizi, tirozină și fenilamină, care pot ajuta la producerea de dopamină. Ouăle, somonul afumat și iaurtul bogat în proteine ​​sunt câteva dintre opțiunile alimentare bune de inclus în dieta ta.

2- Include grăsimi sănătoase în dietă pentru producerea de dopamină. Evită consumul de grăsimi saturate, cum ar fi junk food, alimente uleioase, lactate bogate în grăsimi, deoarece acestea pot perturba producția acestora.

 

Citește continuarea pe DCMEDICAL. 

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 08 noi, 18:55 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play