Adela Popescu, secretul căsniciei cu Radu Vâlcan: Nici nouă nu ne iese mereu, dar merită fiecare moment

Data actualizării: | Data publicării:

Adela Popescu și Radu Vâlcan trăiesc o frumoasă poveste de dragoste, de peste 11 ani.

Adela Popescu și Radu Vâlcan par că au descoperit rețeta fericirii. Cei doi au împreună 2 copii, meserii solicitante și, cu toate astea, reușesc mereu să își găsească timp pentru ei. Adela Popescu spune că tocmai acesta este secretul armoniei din viața lor, faptul că încearcă să își creeze momente împreună. Vedeta a povestit, pe rețelele de socializare, cum i-a rămas în minte o anumită vacanță, din 2017, când deși nu era totul perfect în jurul lor, s-au simțit minunat.

VEZI ȘI: Radu Vâlcan și Adela Popescu, despre momentele de gelozie din cuplu: "Telefoanele noastre sunt la comun"

„În prima vacanță cu Alexandru, cea din 2017 din insula grecească Naxos, nu am avut zbor charter. Am luat avion până în Atena apoi ferry. Curată nebunie, cu un copil de 1 an, ați putea spune. Prima cazare a fost mai mult decât modestă, a două și mai și. Noroc că erau poziționate excelent și aveau terase mari chiar pe plajă.
Mașînă pe care am închiriat-o era cam cât chiuvetă de la baie și aerul condiționat mergea când și când.
Nu prea am găsit plaje cu baldachine și nici petreceri cu dj și șampanie.
Dar a fost o vacanță de neuitat.
Perfectă! Asociez fiecare fotografie cu un sentiment de bine, de încântare, de liniște.
Și asta pentru că am reușit, eu și Radu, să ne armonizăm, să fim pe aceeași lungime de undă. Sau în care am avut norocul să ni se întâmple așa.
Au fost vacanțe în care am avut toate cele de mai sus, dar nu eram noi în cel mai bun mood, așa că pe acelea aproape că le-am uitat.
Morală: faceți tot ce va stă în putință să păstrați veselia în casă voastră, în relația voastră, în familia voastră.
Puneți muzică, gătiți împreună, începeți un serial în doi, stabiliți o zi pe săptămâna în care să aveți un moment doar voi, partenerii.
Din armonia voastră se naște o viață în armonie.
Nici nouă nu ne iese mereu, dar merită fiecare moment în care realizăm că e mai bine să ne fie bine decât să avem dreptate”, a povestit Adela Popescu pe rețelele de socializare.

VEZI ȘI: Adela Popescu, incompatibilă cu Radu Vâlcan. Astrolog: „Câtă vreme el face ce vrea...

Adela Popescu, gestul pe care îl face în fiecare vacanță all inclusive: „Mi-e rușine să spun”

Adela Popescu este adepta vacanțelor all inclusive, unde merge însoțită de toată familia sa. În acest sens, vedeta spune că nu reușește deloc să se abțină din mâncat, atunci când vede diversitatea de preparate, ba chiar mai este un lucru pe care îl face, după ce se ridică sătulă de la masă. În cadrul emisiunii matinale pe care o prezintă pe Pro TV, chiar dacă i-a fost rușine să mărturisească în primă instanță, Adela Popescu a spus că întotdeauna mai ia ceva mâncare și pe plajă, pentru a avea de rezervă.

„Mi-e rușine să spun. Dar eu, după ce că mănânc la cele trei mese la all inclusive, mai iau și la sufertaș, că nu se știe pe plajă dacă mi se face poftă.

Și am și un cod din ăsta, cu toată familia, mă ridic, dar vorbesc singură, în caz că mă aude cineva, ‘Astea le iau pentru băiețel, că a rămas în cameră, n-a putut să vină’. Și pun”, a mărturisit Adela Popescu, în cadrul emisiunii pe care o prezintă.

VEZI ȘI: Adela Popescu, gestul neobișnuit pe care l-a făcut la nunta sa. Vedeta a recunoscut: Nu am mai zis până acum

Unde pune Adela Popescu mâncarea pe care o ia de la all inclusive

Pentru a avea cât mai mult loc și pentru a trece neobservată, vedeta pune proviziile de mâncare în căruciorul celui mic, pe care îl folosește drept pretext.

„Și mai o schemă. M-am gândit, să fie foarte bine, în cărucior. Acolo poți să bagi fără nicio problemă, ‘Mai mănâncă ăsta micul pe plajă. Pot să vă spun și care sunt mâncărurile pe care le poți lua să nu se strice de la soare. Că nu poți lua orice carne”, a adăugat vedeta.

VEZI ȘI: Cabral și Adela Popescu sunt gazdele noului sezon ”Sunt celebru, scoate-mă de aici!”

MOTIVUL pentru care Adela Popescu nu mai vrea să meargă în vacanțe cu alte familii

Adela Popescu a vorbit în cadrul podcastului lui Mihai Bobonete despre motivul pentru care de acum înainte va merge în vacanțe doar cu familia ei. Când a fost în Maldive, însoțită de familia Luarei Cosoi, aceasta a fost nevoită să plece cu două zile mai devreme, decât era programat. Totul s-a întâmplat din cauza copiilor ei, care nu s-au înțeles cu cei ai Laurei Cosoi.

"Când mergi cu copii în vacanță, ai tendința de a zice: hai să mai mergem cu două familii care au copii, ca să se joace împreună. Nu nene! Pentru că copii se bat și normal că al tău are dreptate. În vacanța din Maldive băieții mei, când am văzut că îi dau cu lopățica în cap Ritei, fetița Laurei Cosoi, după ce o bătuseră toată vacanța, am zis: plecăm cu două zile mai devreme, nu mai fac față la stresul ăsta în care eu să mă simt mama aia denaturată, alții m-au certat că îi deranjează copiii când mănâncă la masă.. nu se poate.. ne urcăm în avion și plecăm acasă. Și am plecat cu două zile mai devreme, nu am mai rezistat, prea mult stres din cauza asta. Dacă ești singur, poți să țipi la copilul tău liniștit, așa cu oameni, nu poți.", a declarat Adela Popescu în cadrul podcastului lui Mihai Bobonete „Da, Bravo”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News