Adda, mesaj tranșant pentru cei care o critică. Vedeta cere înființarea poliției online-ului: „Suntem abuzați pentru felul în care arătăm, trăim, iubim”

Data publicării:
Sursa foto: Adda, Instagram
Descriere foto: Sursa foto: Adda, Instagram

Adda este foarte supărată din cauza abuzurilor verbale la care sunt supuse zilnic persoanele publice.

Adda a transmis un mesaj acid pe rețelele de socializare, cu privire la bullyingul ce are loc în spațiul public. Artista s-a săturat ca persoanele publice să fie abuzate în mod constant, prin diferite injurii și mesaje răutăcioase. În acest sens, îndrăgita solistă cere înființarea a unei „poliții online”, care să taxeze pe loc indivizii ce recurg la astfel de gesturi. Mai mult, Adda este extrem de contrariată din cauza diferențelor care se realizează pe platformele online, între cel care deține contul și postează conținut inadecvat și cel care transmite mesaje urâte altei persoane.

„Am și eu o întrebare, pentru un prieten...Există, cu adevărat, o poliție a online-ului? Zilnic, persoanele publice sunt abuzate verbal. Zilnic. Toate! Ironizate, înjurate, batjocorite, uneori și amenințate. Ar trebui să stăm pe la poliție cu plângeri nonstop. Există lege pentru asta? Real vorbind?

Există cineva care să monitorizeze toate aceste derapaje?! Noi, ca persoane publice, nu putem spune nimic. Imediat suntem banați. Ni se pot suspenda conturile la cea mai mică exprimare greșită. În schimb, suntem obligați să "primim" gunoi zilnic, fără că acesta să aibă repercursiuni asupra celor care îl aruncă.”, a scris Adda pe rețelele de socializare.

Maria Filimon, la un pas de moarte din cauza bolii Lyme. Cum i-a salvat viața ADDA: „Simțeam cum paralizează câte o bucățică din corpul meu”

"Ești persoană publică, îți asumi" FALS!

Mai mult, artista combate ideea conform căreia persoanele publice ar trebuie să accepte orice părere, fie ea negativă, din partea fanilor săi. Abuzurile verbale nu fac referire la cariera în care aceștia profesează, ci, de cele mai multe ori, la viața lor personală, susține Adda.

„De ce are voie toată lumea să își facă conturi? De ce au voie toți să activeze, fără să fie testați psihologic înainte?! Pentru că abuzurile nu sunt referitoare la MESERIA NOASTRĂ. Suntem abuzați pentru felul în care arătăm, trăim, iubim, ne îmbrăcăm, mâncăm etc.

"Ești persoană publică, îți asumi" FALS! Când am muncit ani de zile să putem să ne facem MESERIA ONORABIL. Când am renunțat la o mare parte a vieții noastre, ca să lăsăm ceva în urmă noastră, pentru oameni. Nu am semnat un contract în care scria: Acceptăm să fim luați la perpulis de toți care simt nevoia să arunce cu rahat!”, a continuat artista.

De la cine a luat Adda boala Lyme. Abia acum s-a aflat: „S-a întâmplat cel mai probabil congenital”

Adda are două chisturi pe creier

Adda trece în continuare prin mari chinuri, iar problemele de sănătate se țin lanț de artistă. Dacă la începutul acestui an, solista avea să afle că suferă de boala Lyme, trecând prin chinuri cumplite în ultimii doi ani, acum, artista a scos la iveală noi informații cutremurătoare, cu privire la starea ei de sănătate din prezent. Adda susține că are două chisturi arhnoidiene pe creier, care îi cauzează tremuratul necontrolat al mâinilor și picioarelor, și care, la rândul lor, necesită tratament.

„Eu am fost la multe clinici de genul ăsta când îmi căutam diagnosticul și pot să zic că pe anumite probleme m-au ajutat, însă nu mi-au depistat problema reală și am dat foarte multe mii de euro. Diagnosticul cât mai rapid în boala Lyme face diferența, iar tratamentul care este foarte controversat, la fel, trebuie să fie unul foarte echilibrat și să lupți cu acest patogen pe toate fronturile. De fapt, nu este un singur patogen, sunt mai mulți patogeni, pentru că Borrelia nu vine singură, vine cu Moș Crăciun și prietenii săi. Practic, regimul anti-infamator, fără gluten, fără lapte, fără zahăr și așa mai departe este bun pentru infecții, este mult mai ușor să se curețe și să scapi de toxinele date de patogeni în sine, dar și de antibiotice. Dar dacă ai demielinizări pe creier, Mielită transversă sau chistulețe arahnoidiene cum am și eu, am două micuțe pe creier, sunt micuțe, care îmi provoacă asta (n.r. tremuratul mâinilor și al picioarelor) nu mă ajută dacă mănânc ovăz fără gluten.”, a mărturisit Adda pe InstaStory recent.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Andreea Cercel | Categorie: Vedete

Get it on App Store Get it on Google Play