6 alimente care-ți fac pielea mai tânără. Anti-îmbătrânire și anti-rid

Foto Unsplash/ autor: Park Street
Descriere foto: Foto Unsplash/ autor: Park Street

Aceste super-alimente sunt extrem de bune pentru pielea ta pentru că ele conțin substanțe nutritive anti-îmbătrânire și anti-rid, care protejează pielea de daune și o mențin tânără. Iată cât de des trebuie să le mănânci:

Pielea poate fi făcută să arate mai tânără cu ajutorul următoarelor alimente: 

 

1) Ardei gras și broccoli

 

Vitamina C crește producția de colagen, elementul constitutiv al pielii. Cu alte cuvinte, mai puține riduri în jurul ochilor și gurii. Porția zilnică trebuie să fie de o cană de ardei și broccoli proaspătă sau fiartă

 

2) Somon sălbatic

 

Acizii grași omega-3 ajută pielea să păstreze umezeala, făcându-o moale și suplă. Ingredientul hrănitor menține, de asemenea, uleiurile naturale ale scalpului. Porția se somon trebuie să aibă circa 150 de grame și e necesar să mănânci pește de 2-3 ori pe săptămână

 

3) Mure și zmeură

 

Acidul ellagic protejează împotriva razelor UV și are efecte anti-rid. Porția zilnică e de o jumătate de cană de mure și zmeură proaspete sau congelate.

 

Citește continuarea pe DCMedical.



Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Spectacola și pe Google News

Autorul articolului: Bianca Moldoveanu | Dată: 22 iun, 13:48 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play