5 obiceiuri sănătoase de dimineață care îți pot îmbunătăți starea de bine

Obiceiuri de dimineață, sursa pixabay/ autor Free-Photos
Descriere foto: Obiceiuri de dimineață, sursa pixabay/ autor Free-Photos

Adăugarea unor obiceiuri sănătoase la rutina de dimineață reduce stresul, îmbunătățește somnul, ajută la gestionarea timpului și duce la o mai bună sănătate fizică și mentală.

Un stil de viață sănătos înseamnă mult mai mult decât a mânca legume și a face exerciții de cardio, dar să înveți cum să fii sănătos într-o societate care prioritizează o atitudine grăbită și a face exerciții fizice doar de dragul de a încerca să îndeplinești standarde de frumusețe externe și subiective poate fi o provocare.

Oamenii cu adevărat sănătoși  știu că a rămâne sănătos înseamnă să te ții de o rutină, chiar și atunci când vremurile devin dificile.

Urmarea acestor sfaturi de sănătate în fiecare zi înainte de ora 10 AM poate ajuta mai mult decât îți dai seama! Așadar, iată 5 sfaturi privind obiceiurile sănătoase pe care să le incluzi în rutina ta de dimineață, astfel încât să poți trăi cea mai fericită, sănătoasă și optimă viață.

1. Bea un pahar de apă imediat ce te trezești

Să bei apă imediat ce te trezești îți rehidratează corpul după ce ai dormit, îți pune în funcțiune sistemul digestiv și, în general, pune lucrurile în mișcare. Adăugați un strop de suc proaspăt de lămâie sau de oțet de mere dacă doriți cu adevărat să intensificați efectele.

Potrivit expertului în sănătate Ingrid DeHart, administrarea regulată de oțet de cidru de mere poate ajuta la orice, de la colesterol la echilibrarea zahărului din sânge. Ea sugerează câte o lingură  de cidru de mere nepasteurizat într-un pahar de apă înainte de prânz și cină, pe lângă paharul de dimineață.

2. Nu vă uitați în telefon sau alte dispozitive imediat ce vă treziți

Citirea tuturor e-mailurilor și verificarea știrilor și a tuturor rețelelor de socializare vă vor aglomera mintea la prima oră a dimineții. Dacă vrei cu adevărat să rămâi sănătos, așteaptă cel puțin o oră înainte de a te apuca să te uiți pe ecran pentru a-ți optimiza creierul. Acest lucru vă va face mai clar și mai concentrat și vă va ajuta să reduceți stresul.

 

3. Fiți recunoscători

Concentrându-te pe recunoștință pregătește terenul pentru pozitivitate pe tot parcursul zilei. Petrece câteva minute gândindu-te la toate lucrurile bune din viața ta și va fi mult mai greu ca gândurile negative să intre și să preia controlul.

4. Mișcă-ți corpul sau fă exerciții fizice

Fie că este vorba de întindere, dans sau de a face un antrenament viguros, punându-vă corpul în mișcare dis-de-dimineață, o cheie majoră pentru a duce o viață sănătoasă. 

Activitate fizică regulată poate ajuta la ameliorarea depresiei, vă poate ajuta să vă mențineți o greutate sănătoasă, vă poate reduce riscul de boli cronice și multe altele. De asemenea, dacă faceți acest lucru la prima oră a dimineții, vă ajută să vă simțiți ca și cum ați realizat cu adevărat ceva - stabilind un precedent sănătos și fericit pentru ziua dumneavoastră, potrivit yourtango.

5. Luați un mic dejun sănătos

Un mic dejun sănătos îți va pune în mișcare metabolismul și îți va da energia potrivită pentru toată ziua.

Autorul articolului: Romina Băluță | Dată: 08 iul, 08:02 | Categorie: Sanatate
Get it on App Store Get it on Google Play